وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای دزدیده شدن طلافروش تهرانی +عکس

ماجرای دزدیده شدن طلافروش تهرانی +عکس

ماجرای دزدیده شدن طلافروش تهرانی +عکس

 

به گزارش ایران ناز طلافروش تهرانی وقتی با سوناتا به سمت منزلش میرفت در دام 5 آدم ربا افتاد . آدم ربایان که در کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شده بودند قبلا نقشه دزدیدن این طلافروش و تلکه کردنش را کشیده بودند .

 

به گزارش ایارن ناز 5 جوان پس از دوستي در کمپ ترک اعتياد سناريوي يک آدم ربايي ميليوني را به اجرا رساندند .ماجرا ازین قرار بود که مدتی قبل مرد طلافروشي با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران پيش روي بازپرس آرش سيفي در شعبه چهارم از ماجراي رهايي از دست آدم رباهاي مامور پرده برداشت.

 

اين مرد طلافروش گفت: ساعت 10 شامگاه 19 مهرماه سال جاري در خيابان هاي جنوب پايتخت همراه دوستی سوار بر خودروي سوناتا بودم که ناگهان خودروي پژو 405 که 5 مرد جوان سوار بر آن بودند جلوي راهمان را بستند.

 

وي افزود:پلاک خودروي مردان غريبه مخدوش بود که 3 مرد از پژو پياده شدند و با نشان دادن يک کارت ادعا کردند که از پليس  امنيت هستند سپس دوستم را از خودرو پياده کرده و سوار بر خودرويم شدند.

 

مرد طلافروش ادامه داد: 3 مرد اقدام به بستن دست و پا و چشمانم کردم و در حاليکه مرا در صندلي عقب خوابانده بودند خودرو شروع به حرکت کرد تا اينکه پس چند ساعت چشمانم را داخل زير زمين خانه اي قديمي باز کردند.

 

5 مرد غريبه از همان ابتدا شروع به کتک زدنم کردند و مي خواستند رمز کارت بانکي ام را در اختيارشان قرار دهم اما در برابر آنها مقاومت کردم و زير کتک هايشان خودم را به بيهوشي زدم تا دست از سرم بردارند تا اينکه آنها به بررسي مدارک همرام پرداختند و توانستند رمز کارت بانکي ام را که داخل دفترچه اي نوشته بودم پيدا کردند.

 

طعمه آدم رباها افزود: زمانيکه خودم را به بيهوشي زده بودم اسم همه آنها را شنيدم و فهميدم که با کارت بانکي ام قصد خريد دلار دارند که پس از 24 ساعت زنداني چشمانم را بستند و مرا سوار بر خودرويم دراطراف پاکدشت رها کردند و زمانيکه به بررسي حساب بانکي ام پرداختم متوجه شدم آنها 60 ميليون تومان از حسابم برداشت کرده اند.

 

در اين مرحله تيمي از ماموران اداره 11 پليس آگاهي تهران براي دستگيري 5 آدم رباي مامور نما وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نسخت به سراغ مغازه صرافي رفتند تا بابررسي دوربين مداربسته مغازه تصوير آدم رباها را به دست آورند.

 

در بررسي فيلم ضبط شده ماموران موفق شدند تصوير 3 تن از آدم رباها را به دست آورند اما زمانيکه به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند مشخص شد که آدم رباها تازه کارهستند

 

تجسس هاي پليسي براي دستگيري مردان مامور نما ادامه داشت که تيم پليسي با توجه به اسم هايي که مرد طلافروش در زمان اسارت شنيده بود تحقيقات فني خود را آغاز کردند تااينکه با گذشت 2 ماه موفق شدند شامگاه دوشنبه 8 آذر ماه يکي از متهمان را در شرق تهران دستگير کنند.

 

پسر جوان در تحقيقات ابتدايي به آدم ربايي مرد طلافروش اعتراف کرد اما ادعاي عجيبي را براي انجام اين آدم ربايي مطرح کرد.متهم جوان گفت: يکي از دوستانم از مرد طلافروش پول طلب داشت و وقتي ديد او قصد ندارد بدهي اش را پرداخت کند اين نقشه را طراحي کرد.

 

وي افزود: چندي پيش به خاطر اعتيادم به مواد مخدر شيشه به کمپ ترک اعتياد رفتم که در آنجا با 4 جوان آشنا شدم و همانجا نقشه اين آدم ربايي را طراحي کرديم.با اعتراف يکي از اعضاي اين باند ماموران در گام بعدي با توجه به اطلاعات به دست آمده موفق شدند عصر پنج شنبه 11 آذر ماه 4 متهم ديگر پرونده را دستگير کنند.

 

بنا به اين گزارش، بازپرس آرش سيفي با توجه به چند پرونده آدم ربايي مشابه دستور داد تا متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره 11 پليس آگاهي تهران قرار گيرند تا راز ديگر جرائم احتمالي شان فاش شود.

 

مطالب مرتبط:

 

روش عجیب این مرد برای جلوگیری از سرقت ماشین (عکس)

 

داعشی های تقلبی در تهران دستگیر شدند! (عکس)

 

تجاوز جنسی به یک تازه عروس و تکه تکه کردن بدنش (عکس)

 

نقشه طلافروش برای ربودن طلاها