وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری خواننده مشهور بخاطر سلفی +عکس

دستگیری خواننده مشهور بخاطر سلفی +عکس

دستگیری خواننده مشهور بخاطر سلفی +عکس

یک خواننده مشهور به خاطر عکس سلفی که منتشر کرده بود بازداشت و زندانی شد ! به گزارش ایران ناز ماجرا ازین قرار است که خواننده مشهور و محبوب تیمبرلینک که از طرفداران پر و پا قرص هیلاری کلینتون است عکسهایی از خودش پای صندوق رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر نمود.حالا همان عکسها بلای جانش شده اند و سبب بازداشت و زندانی شدن وی گردیدند.

دستگیری خواننده مشهور بخاطر سلفی +عکس

به گزارش ایران ناز در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر زنداني شدن جاستين تيمبرليک خواننده پرآوازه و محبوب آمريکا، شبکه‌هاي اجتماعي و صفحات وب را تکان داده است.

 

جاستين که از طرفداران سرسخت هيلاري کلينتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري ايالات متحده است،پس از گرفتن يک عکس و فيلم سلفي در کنار يکي از صندوق هاي راي، به 30 روز زندان Prison محکوم شد.

دستگیری خواننده مشهور بخاطر سلفی +عکس

در واقع زادگاه جاستين تيمبرليک ممفيس در ايالت تنسي مي‌باشد بنابراين او براي رأي دادن پيش از موعد بيش از 1700کيلومتر را از لس آنجلس به مقصد ممفيس سفر کرد. اين خواننده جوان براي نشان دادن رأي خودش به 37ميليون نفر ازطرفدارانش، از خودش عکس و فيلمي را در حال رأي دادن در کنار يکي از صندوق هاي رأي گيري منتشر کرد. او در اين فيلم بيان کرده  است: هي شما! من براي زودتر رأي دادن از لس آنجلس تا ممفيس سفر کردم. اما براي شما هيچ بهانه اي براي رأي ندادن وجود ندارد. پس همگي شما را روز 8 نوامبر ملاقات خواهم کرد. البته تا اينجا مشکلي ندارد؛ به دليل قانون Law امنيتي ممنوعيت هر گونه تصويربرداري از مراکز و مکان هايي که رأي گيري در آنها انجام مي شود،

 

اين خواننده به دردسر افتاده است و به 30 روز زندان محکوم شده است. اين قانون با هدف جلوگيري از تقلب Cheat درانتخابات يا مزاحمت با افشاي اطلاعات محرمانه به تصويب رسيده است. به هر حال قانون مشهور و غيرمشهور نمي شناسد

 

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال دستگیری امیر تتلو در ایران

 

سوء استفاده انتخاباتی از هیکل همسر اوباما +عکس