وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حضور به موقع پلیس در خانه شیطانی

 

رئیس پلیس رفسنجان گفت: پلیس رفسنجان 30 دقیقه بعد از ربوده شدن دختر جوان توسط سرنشینان ناشناس، ربایندگان را در یك خانه دستگیر كرد.

 

یدالله امینی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: به محض تماس تلفنی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربوده شدن، دختر جوان توسط سرنشینان یك دستگاه پراید وارد عمل شدیم.
وی افزود: بلافاصله طرح فراخوان سریع نیروها به اجرا در آمد و به علت اینكه احتمال خروج آنها از شهر به طرف مكان‌های متصور وجود داشت، لذا به طور همزمان توسط عوامل گشت تمام راه‌های خروجی اصلی و فرعی تحت پوشش و نظارت كامل و كافی ماموران قرار گرفت.
امینی‌زاده تصریح كرد: به همراه چند اكیپ از افسران مجرب به محل حادثه عزیمت و با سرعت اطلاعات شاهدان عینی را جمع‌آوری كرده و با بررسی‌های انجام شده و استفاده از فنون پلیسی سرنخی برای شناسایی عاملان به دست آوردیم.
وی خاطرنشان كرد: به طور همزمان چند اكیپ گشت را به چند محله كه امكان سكونت افراد با مشخصات به دست آمده، وجود داشت، اعزام كردیم و با سرعت عمل بسیار خوب همكاران موفق شدیم، محل اختصاصی ربایندگان را شناسایی كنیم.
فرمانده انتظامی رفسنجان اظهار داشت: در بازررسی از منزل متهمان به نام‌های مصطفی، فرامرز، محمود و مهدی دستگیر و همچنین دو زن غیربومی به نام‌های نسرین و مریم دستگیر و تحقیقات از آنها در پلیس امنیت عمومی ادامه دارد.
وی افزود: عدم وجود سرپرست و یا ضعف سرپرستی، عدم پایبندی به باورهای دینی و مذهبی و همچنین عدم نظارت كافی و مستمر از سوی والدین بر معاشرت‌های فرزندان زمینه‌ساز این قبیل جرائم است.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز