وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به دنیا آمدن این نوزاد از مادر مرده !! (عکس)

به دنیا آمدن این نوزاد از مادر مرده !! (عکس)

به گزارش ایران ناز در اتفاقی نادر, پزشکان پس از مرگ مادر باردار, توانستند نوزادش را پس از 55 روز بدنیا بیاورند! در شهر وروتسلاف لهستان بچه ای 55 روز پس از مرگ مادرش به دنیا آمد!این زن 41 ساله مبتلا به سرطان در هفدهمین هفته بارداری دچار مرگ مغزی شد اما قلبش هنوز می تپید و پزشکان موفق شدند جان بچه را نجات دهند.

 

پزشکان موفق شدند با کمک فناوری های جدید ، کار اعضای حیاتی بدن زن مرده را حفظ کنند.پزشکان 55 روز بعد از مرگ زن با عمل سرازین وضع حمل وی را انجام دادند.وزن این نوزاد پسر هنگام به دنیا آمدن دو کیلوگرم بود. اکنون وی به همراه پدرش زندگی می کند و وزنش سه کیلوگرم و کاملا سالم است.

 

به دنیا آمدن این نوزاد از مادر مرده !! (عکس)

 

در شرایط غیر اورژانس، چه زمانی برای انجام سزارین مناسب‌تر است؟

 

مناسب‌ترین زمان در شرایط غیراورژانس، وقتی است كه معیارهای بالینی و آزمایشگاهی برای بلوغ جنین به اثبات رسیده باشد و معمولا وقتی این اتفاق می‌افتد كه سی و نه هفته كامل از تاریخ آخرین قاعدگی خانم باردار گذشته باشد

 

حجم خونی كه خانم‌ها در حین سزارین از دست می‌دهند، چقدر است؟

 

میزان خونریزی در حین عمل سزارین به طور معمول، یك لیتر است و البته بعضی از خانم‌ها ممكن است خونریزی تا یك و نیم لیتر را هم تجربه ‌كنند. به همین دلیل است كه معمولا یك تا دو لیتر سرم رینگر لاكتات و یا سرم قندی نمكی در طی عمل و بلافاصله بعد از عمل به بیمار تزریق می‌شود.