وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

در این مقاله از گروه سرگرمی و خواندنی سایت ایران ناز لیست برخی از زیبا و جذاب ترین سربازان زن سراسر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. و شما خواهید دید که برخی از آن‌ها در عین داشتن شغلی سخت و بسیار جدی واقعا جذاب و زیبا هستند.

 

این دختران ارتش، توانایی بردن هر مسابقه زیبایی را دارند اما از سوی دیگر این دختران نظامی برای محافظت از کشورهای متبوع خود بسیار آماده به نظر می‌رسند. سابقه حضور زنان در ارتش به بیش از 400 سال پیش باز می‌گردد و زنان تعداد زیادی از فرهنگ‌ها و ملل در جنگ‌ها و ارتش حضور فعالی داشته‌اند.

 

زنان نقش‌های زیادی در ارتش بازی کرده‌اند؛ از زنان جنگجوی باستان تا زنانی که در حال حاضر در درگیری‌ها خدمت می‌کنند. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق رزمندگان هر فرهنگی را مردان تشکیل داده است.

 

1. زنان ارتش رومانی

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

این کشور اروپای شرقی در صدر فهرست جذاب‌ترین زنان نیروهای مسلح قرار دارد. برای پیدا کردن جذاب‌ترین زنان ارتش در جهان کشوری جز ارتش رومانی پیدا نمی‌کنید. شاید ارتش رومانیایی نتواند قدرت شلیک بالای تهاجمی را به رخ بکشد، اما آن‌ها یکی از قوی‌ترین سلاح‌های پیچیده جهان یعنی زنان جذاب را دارند!

 

2. ارتش روسیه

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

عموم مردم معتقدند که روسیه زیباترین دختران جهان را دارد: دختران قد بلند و ظریف، جذاب، آراسته و با روح و شخصیتی مرموز. زنان روسی که نقش مهمی در تاریخ نظامی کشور خود بازی کرده‌اند، در جایگاه دوم جذاب‌ترین نیروهای مسلح زن جهان قرار می‌گیرند. آن‌ها در طول تاریخ روسیه بویژه در زمان جنگ بزرگ میهنی وظایف مختلفی در ارتش انجام داده‌اند.

 

3. زنان ارتش استرالیا

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

ارتش استرالیا در جایگاه سوم این لیست قرار دارد و از سال 1899 زنان در نیروهای مسلح استرالیا حضور داشته‌اند. آن‌ها تا جنگ جهانی دوم به خدمات پرستاری ارتش استرالیا محدود شده بودند، اما این نقش در سال 1941 تا 1942 گسترش یافت؛ هنگامی که نیروی دریایی سلطنتی استرالیا (RAN)، ارتش و نیروی هوایی سلطنتی استرالیا شعبه‌های زنانه را تاسیس کردند که در آن زنان طیفی از نقش‌های پشتیبانی را برعهده داشتند.

 

از اواخر دهه 1970 تا اوایل 1980 خدمات زنان در ارتش استرالیا گستردش پیدا کرده و اکنون می‌توانند در بسیاری از پست‌ها در نیروی دفاع استرالیا (ADF)، از جمله نقش‌های رزمی خدمت کنند.

 

4. ارتش یونان

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

در جایگاه چهارم این لیست، سربازان زن جذاب ارتش یونان قرار دارند. یونان در حال حاضر خدمت سربازی اجباری برای مردان دارد که طبق آن تمام مردان بالای 18 سال سن باید دوره 9 ماهه خدمت سربازی را طی کنند.

 

زنان یونان به صورت داوطلبانه می‌توانند به ارتش خدمت کنند اما نیازی نیست مثل مردان عضو ارتش شده و به خدمت نظام درآیند.

 

5. زنان ارتش سوئد

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

نیروهای مسلح سوئدی جایگاه پنجم این لیست را به خود اختصاص می‌دهند. از سال 1989 هیچ گونه محدودیت جنسیتی در ارتش سوئد در دسترسی به آموزش و پست‌های نظامی وجود ندارد.

 

زنان سوئدی در انواع نبردها، پست‌ها و سرویس‌های نظامی نقش دارند. سرویس دفاع داوطبانه زنان سوئدی یک سازمان دفاع کمکی مربوط به Home Guard و جزئی از نیروهای مسلح سوئدی است.

 

سوئد کشوری زیبا با دختران زیبا است. زنان سوئدی قدبلند، باهوش و بسیار جذاب هستند و تمام این ویژگی‌ها، نیروهای مسلح این کشور را به یکی از زیباترین نیروهای مسلح جهان تبدیل کرده است.

 

6. سربازان زن ارتش پاکستان

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

سربازان زن پاکستان، جایگاه ششم فهرست جذاب‌ترین زنان نیروهای مسلح را دارند. پاکستان تنها کشوری در جهان اسلام است که در آن زنان وظایف نظامی را در عملیات‌های نظامی خصمانه و جنگی انجام می‌دهند.

 

از سال ۱۹۴۷ پس از شکل‌گیری پاکستان، زنان در ارتش پاکستان نقشی فعال داشته‌اند. در حال حاضر واحد بزرگ و قوی از سربازان زن پاکستانی در نیروهای مسلح پاکستان مشغول به خدمت هستند.

 

در سال 2006، دسته اول خلبانان زن جنگنده با دستور پایگاه نیروی هوایی به ماموریت‌های نبرد هوایی پیوستند و زنان ارتش پاکستان برای ماموریت‌های ویژه به‌خصوص تک تیراندازی، جنگ هوابرد و جنگ‌های پیاده نظام آموزش داده شدند.

 

نیروی دریایی پاکستان در حال حاضر تنها شاخه از خدمات است که در آن زنان به خدمت در مأموریت‌های جنگی محدود شده‌اند.

 

7. ارتش انگلیس

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

سربازان زن انگلیسی جایگاه هفتم لیست جذاب‌ترین سربازان زن جهان را به خود اختصاص داده‌اند. از اول دهه 1990، زنان نیز به نیروهای مسلح بریتانیا پیوستند. با این حال، آنها از واحد مبارزه اصلی ارتش، تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی و هنگ نیروی هوایی سلطنتی محروم مانده‌اند.

 

8. ارتش لهستان

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

ارتش لهستان در جایگاه هشتم لیست ما قرار دارد. در حال حاضر، حدود 2500 زن در نیروهای مسلح لهستان وجود دارد و تمام زنانی که در ارتش لهستان، نیروی دریایی، نیروی هوایی و نیروهای ویژه می‌پیوندند و خدمت می‌کنند حقوق یکسانی مثل مردان ارتش دارند.

 

9. ارتش جمهوری چک

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

برای سال‌ها، مقررات نظامی چک اسلواکی اجازه حضور زنان در ارتش را نمی‌داد و درست پس از جنگ جهانی دوم بود که به زنان اجازه داده شد به خدمت نظام درآیند. زنان جمهوری چک در طول جنگ جهانی دوم به صورت مجزا به عنوان پرسنل پزشکی، اپراتورهای تلفن و خدمه توپخانه ضدهوایی جنگیدند.

 

آن‌ها به واحد چک اسلواکی در اتحاد جماهیر شوروی در نیروهای هوایی کمکی زنان در بریتانیا و ارتش بریتانیا در خاورمیانه خدمت کردند. در حال حاضر، آن‌ها جزئی جدایی‌ناپذیر از نیروهای مسلح چک هستند و وجود آن‌ها در برخی از پست‌ها به ویژه افرادی که در نیروی هوایی هستند ضروری شده است.

 

10. ارتش ایالات متحده امریکا

 

عکس های زیباترین سربازان زن کشورهای مختلف

 

به گزارش سایت سرگرمی ایران ناز سربازان زن آمریکایی در فهرست جذاب‌ترین زنان نیروهای مسلح، جایگاه دهم را به خود اختصاص داده‌اند. زنان امریکایی در روزهای اول مجبور بودند لباس‌های مبدل بپوشند تا بتوانند در کنار مردان خدمت کنند و در حال حاضر به آن‌ها نقش کمکی داده می‌شود. طبق آمار سال 2012، 14 درصد ارتش ایالات متحده را زنان تشکیل می‌دهند. بیش از 165,000 زن به خدمت نظام درآمده و به صورت فعال کار می‌کنند و بیش از 35000 زن دیگر به عنوان افسر خدمت می‌کنند.