وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ذوق زن آلمانی از دیدار با علی دایی بدون سبیل (عکس)

ذوق زن آلمانی از دیدار با علی دایی بدون سبیل (عکس)

ذوق زن آلمانی از دیدار با علی دایی بدون سبیل (عکس)

 

ورزشکار زن آلمانی از دیدار دوباره علی دایی با ظاهری جدید ابراز شگفتی و خوشحالی کرد . به گزارش ایران ناز اعضای تیم راگبی زنان آلمان که برای یک بازی دوستانه به ایران امده بود بعد از بازی توانستند با علی دایی دیدار کنند .«آنه ماریا کورتاس» کاپیتان تیم راگبی زنان آلمان به بیان خاطره اش از سفر به ایران و دیدار با علی دایی پرداخت.

 

یک سایت آلمانی به سفر تیم راگبی زنان آلمان به ایران پرداخته و درباره نگاه یک بازیکن آلمانی از دیدار با علی دایی اسطوره فوتبال ایران نوشته است.

 

تیم راگبی زنان آلمان چندی پیش برای برگزاری یک دیدار دوستانه با ایران وارد کشور شد و بعد از انجام بازی دوستانه به آلمان بازگشت.

 

سایت آلمانی «berliner-zeitung» درباره سفر تیم راگبی زنان المان به ایران نوشت:

 

تیم راگبی زنان آلمان سفری بسیار خوش به ایران داشت. بازیکنان آلمانی با هدایای زیادی از طرف نمایندگان ایرانی دریافت کردند. در این دیدار برد و باخت مطرح نبود چرا که فضای این رقابت بیش از یک دیدار دوستانه بود.

 

«آنه ماریا کورتاس» کاپیتان تیم زنان آلمان درباره این تجربه گفت: من واقعا چنین فضای خوبی را تجربه نکرده بودم. این بازی برای تیم ایرانی اهمیت زیادی داشت. عکاسان زیادی در کنار ما بودند و از ما استقبال کردند.

 

خیلی کم رخ می‌دهد که یک بازیکن راگبی در کشور دیگر تا این حد مورد توجه قرار گیرد ولی به نظر می رسد حضور فعال ایران در عرصه جهانی در رشته راگبی باعث شده است تا این رشته ورزشی هواداران زیادی در ایران پیدا کنند.

 

حضور علی دایی نیز در مراسمی که در باشگاه سایپا انجام شد نیز برای تمام بازیکنان آلمانی جالب بود. اسطوره ایرانی که او را با بایرن مونیخ در فوتبال آلمان به یاد داریم این‌بار بدون سبیل بود.

 

علی دایی در این مراسم گفت، خیلی کم می تواند آلمانی صحبت کند و در ادامه گفت بایرن مونیخ را به هرتابرلین ترجیح می داده است و 90 درصد موفقیت الان خودش را به خاطر حضور در آلمان به دست آورده است.

 

ذوق زن آلمانی از دیدار با علی دایی بدون سبیل (عکس)

 

آنه ماریا کورتاس در کنار علی دایی

 

حضور تماشاگران زن ایرانی در ورزشگاه با صورت‌هایی که رنگ ایران را روی خود داشتند، نشان می دهد پیشرفت های زیادی صورت گرفته است. بعد از دیدار هم آنها به زمین آمدند و به گرفتن عکس سلفی با بازیگنان پرداختند.

 

از همان ابتدای بازی نیز دو نگهبان اخلاقی در کنار تیم زنان آلمان بودند تا مراقب لباس بازیکنان باشد که به اندازه کافی بلند است. این افراد در رختکن نیز در کنار تیم زنان آلمان بودند و به کمک نرم افزار ترجمه موبایل سوال هایی از بازیکنان می پرسیدند که بعضیب مواقع بازیکنان آلمان فقط سر تکان می دادند. آنها از اینکه تیم زنان آلمان به لباس بازیکنان ایرانی احترام گذاشت و با حجاب بازی کردند، تشکر کردند.