وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ غذاها سلامتی شما را تضمین میکنند!!

رنگ غذاها سلامتی شما را تضمین میکنند!!

غذاهای موجود از رنگهای متفاوتی برخوردار می باشند و این رنگها سلامتی شما را تضمین میکنند.مواد غذایی بنفش و ارغوانی سرشار از آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانین‌ها هستند که جزو آنتی اکسیدان‌های قوی محسوب می‌شوند. در واقع اگر می‌خواهید

 

شتر پیری به این زودی‌ها در خانه تان لم ندهد این مواد غذایی را بیشتر مصرف کنید. آنتوسیانین‌ها اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و پوست و دیگر ارگان‌های بدن را از پیری زودهنگام دور می‌کنند.آنتی اکسیدان غالب مواد غذایی سفید رنگ آلیسین نام دارد.

 

رنگ غذاها سلامتی شما را تضمین میکنند!!

 

این ترکیب آنتی اکسیدانی باعث کاهش کلسترول و عفونت‌های احتمالی می‌شود و از ابتلا به برخی از سرطان‌ها پیشگیری می‌کند. سیر، پیاز، تره فرنگی و غیره آلیسین زیادی به بدن تان می‌رساند.آنتی اکسیدان غالب مواد غذایی قرمز رنگ لیکوپن است.

 

این آنتی اکسیدان قوی باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات می‌شود. پس آقایان تا می‌توانید از این مواد غذایی مفید میل کنید. گوجه فرنگی، هندوانه، انار و غیره سرشار از این آنتی اکسیدان قوی هستند.آنتی اکسیدان غالب مواد غذایی سبز رنگ لوتئین است.

 

رنگ غذاها سلامتی شما را تضمین میکنند!!

 

این آنتی اکسیدان قوی برای سلامت پوست مفید است و از بروز مشکلات بینایی مانند آب مروارید و پیری ماکولای چشم پیشگیری می‌کند. اسفناج، کلم‌ها، مارچوبه، بروکلی، نخود فرنگی، آووکادو و دیگر سبزیجات و میوه‌های سبز سرشار از این آنتی اکسیدان هستند.

 

آنتی اکسیدان غالب نارنجی پوش‌ها بتاکاروتن است. این آنتی اکسیدان قوی برای قوه بینایی بسیار مفید است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. تا می‌توانید هویج، کدوحلوایی، سیب زمینی شیرین، به و غیره میل کنید تا باک آنتی اکسیدان تان پر شود.