وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه سالاد ماکارونی رشته ای به سبک ایران ناز

روش تهیه سالاد ماکارونی رشته ای به سبک ایران ناز

روش تهیه سالاد ماکارونی رشته ای به سبک ایران ناز

 

*موادی که برای تهیه این نوع سالاد ماکارونی لازم دارید:

-فلفل دلمه قرمز    نصف

-فلفل دلمه نارنجی    نصف

-پیازچه   نصف استکان خرد شده

-خیار شور   5 عدد

-نمک فلفل   به میزان لازم

-آویشن    به میزان لازم

-ماکارونی رشته ای نازک   300 گرم

-فیله مرغ   300 گرم

-ذرت   1 پیمانه

-هویچ   1 عددبزرگ

-روغن زیتون     به میزان لازم

پودر سیر     به میزان لازم

پیازچه خرد شده   نصف استکان

 

*برای داشتن یک سالاد ماکارونی رشته ای عالی باید مراحل زیر را به دقت و به ترتیب و انجام دهید.

1-ابتدا و برای شروع کار حدود 300 گرم ماکارونی رشته ای نازک را داخل یک قابلمه می ریزیم و به آن3 لیوان آب و مقدار کافی نمک و فلفل اضافه می کنیم و قابلمه را قابلمه را روی گاز می گذاریم و نودل را در زمانی خیلی کم می پزیم و سپس آن را آبکش می کنیم و کنار می گذاریم.

 

2-سپس در ادامه 300 گرم فیله مرغ را با نمک و فلفل و پودر سیر و روغن زیتون مزه دار می کنیم و نیم ساعت داخل یخچال به فیله ها استراحت می دهیم تا مزه ها به خورد فیله های مرغ بروند. سپس داخل یک تابه مقداری روغن مایع می ریزیم و وقتی روغن داغ شد فیله های مرغ را در روغن خوب سرخ می کنیم .

 

زیر شعله گاز را ملایم می کنیم و وقتی یک طرف فیله مرغ سرخ شد ان را زیر و رو می کنیم تا سمت دیگر ان نیز کاملا سرخ شود و یا می توان در صورت تمایل فیله مرغ را در تابه بدون روغن به حالت گریل در آورد.

 

3-سپس 1 لیوان ذرت را داخل قابلمه آب می ریزیم و آنها را آبپز می کنیم و کنار می گذاریم.

4-سپس 1 عدد هویچ بزرگ را شسته و ان را پوست می کنیم و هویچ را به صورت خلالی ریز می کنیم و کنار می گذاریم. سپس 2 عدد فلفل دلمه قرمز و نارنجی را شسته و آنها را نصف می کنیم و فلفل دلمه ها را به صورت خلالی خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

 

5-سپس 5 عدد خیار شور را شسته و آن را به صورت خلالی باریک خرد می کنیم و کنار می گذاریم و در ادامه نیز زیتون را به صورت حلقه ای برش می زنیم و کنار می گذاریم البته استفاده از زیتون اختیاری است و می توان از آن صرفنظر کرد و من در لیست آن را ننوشتم. سپس پیازچه را شسته و آنها را نیز به صورت حلقه ای برش می زنیم و کنار می گذاریم.

6-پس از انجام مراحل بالا در ادامه کار همه سبزیجات خرد شده و پخته شده مرحله قبل را داخل یک ظرف می ریزیم و به آنها مقدار کافی نمک و فلفل و پودر سیر و در صورت تمایل ادویه جات دیگر را برای مزه دار شدن اضافه می کنیم و سپس ماکارونی پخته شده را روی سبزیجات می ریزیم .

 

در نهایت فیله مرغ سرخ شده و یا گریل شده را روی سالاد و برای تزیین می گذاریم و در صورت تمایل مقداری کنجد تفت داده شده نیز روی سالاد می ریزیم که اختیاری است. اکنون سالاد مرغ و نودل و سبزیجات ما آماده است و آن را برای پیش غذا و یا حتی بعنوان غذای اصلی و وعده غذایی شام برای کسانیکه رژیم هستند می توان استفاده کرد.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 5 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد  نیم ساعت و زمان مناسب برای پخت یک ربع است.نوش جااااااااان…