وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه سوپ تره فرنگی با فوت کوزه گری

روش تهیه سوپ تره فرنگی با فوت کوزه گری

روش تهیه سوپ تره فرنگی با فوت کوزه گری

 

*موادی که برای تهیه این سوپ لازم دارید:

-قلم گوساله   1 عدد

-تره فرنگی   6 عدد درشت

-زرده تخم مرغ   1 عدد

-کره   50 گرم

-خامه   1 پیمانه

-شیر   1 لیتر

-آرد   3 قاشق غذا خوری

-آب   2 پیمانه

-نمک و فلفل   به میزان لازم

 

روش تهیه سوپ تره فرنگی با فوت کوزه گری

 

*برای داشتن یک سوپ تره فرنگی عالی باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

1-در مرحله اول تهیه سوپ تره فرنگی باید مواد اولیه را قبل پخت تهیه کنید. تا زمان زیادی را در اختیار داشته باشید و بتوانید با خیال آسوده به اشپزی بپردازید.

 

در این مرحله تره فرنگی ها را پاک کنید و تمیز بشویید در آبکش قرار دهید تا آب آنها کاملا گرفته شود. سپس روی تخته مخصوص آشپزخانه قسمت سبز تره ها را جدا کنید و بردارید و بقیه را به قطعات کوچک تر خرد کنید.

 

یک قابلمه مناسب بردارید تره فرنگی را که خرد کردید را به همراه قلم گوساله و 2 پیمانه آب داخل قابلمه بریزید و روی حرارت به مدت 1ساعت قرار دهید تا بپزند.

 

2-در مرحله دوم تهیه سوپ تره فرنگی بعد از یک ساعت که تره فرنگی با قلم به خوبی پخته شدند آنها را درون غذا ساز بریزید تا مواد به خوبی له و میکس شوند و به شکل پوره در بیایند. بعد مواد را داخل قابلمه برگردانید.

 

3-در مرحله اخر و پایانی تهیه سوپ تره فرنگی یک تابه را روی حرارت قرار دهید و آرد و کره را درون تابه بریزید و با هم تفت دهید بعد از آن شیر را نیز به مخلوط کره و آرد بی افزایید و با هم مخلوط کنید اجازه دهید تا این مواد به جوش بیایند.

 

بعد از اینکه این مخلوط به جوش آمد زیر شعله را خاموش کرده و مواد را به قابلمه سوپ بریزید تا با تره فرنگی ها بجوشد و سوپ به خوبی جا بیفتد.

 

در آخرای پخت سوپ تره فرنگی نمک و فلفل را اضافه کنید. وقتی سوپ به خوبی پخته شد زیر قابلمه را خاموش کنید. در ظرفی که می خواهید سوپ را سرو کنید یک زرده تخم مرغ را با چنگال خوب هم بزنید و سوپ را کم کم و آرام آرام اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا یکدست شود بعد سوپ را با خامه تزئین کنید.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 2 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 10 دقیقه و زمان مناسب برای جا افتادن سوپ حدودا 40 دقیقه است.نوش جااااااااان…