وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه گولاش مجارستانی به سبک ایران ناز

روش تهیه گولاش مجارستانی به سبک ایران ناز

روش تهیه گولاش مجارستانی به سبک ایران ناز

 

دستور آشپزی امروز آموزش تهیه گولاش مجارستانی می باشد گولاش یکی از غذاهای مشهور مجارستان است که شما این غذا را به تنهایی به همراه نان و یا به صورت خورش به همراه پلو سرو کرده و میل کنید شما برای تهیه ی این غذا می توانید از گوشت گوسفندی و یا گوساله نیز استفاده کنید.

 

گولاش مجارستانی یک غذای بسیار خوشمزه و مقوی است که با ذائقه ی ما ایرانیان نیز سازگاری دارد البته شما می توانید با توجه ذائقه و سلیقه ی خود ادویه ها و چاشنی های دیگری به این غذا مزه ی آن را با توجه به ذائقه ی خود کمی تغییر دهید .

 

امیدوارم دستور آشپزی امروز نیز مانند سایر دستور آشپزی های قبلی مورد قبول و پسند شما دوستان واقع شده باشد و شما نیز در منزل بتوانید این غذای خوشمزه را تهیه کرده و از خوردنش در کنار اعضای خانواده لذت ببرید و با دادن نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود بنده را در ارائه هر چه بهتر دستورات آشپزی یاری بفرمائید.

 

*موادی که لازم دارید برای تهیه این غذا:

-فلفل دلمه ای قرمز   1 عدد

-فلفل   نصف قاشق چای خوری

-سیب زمینی   ۵۰۰ گرم

-گوجه فرنگی   ۱۵۰۰ گرم

-نمک دریایی   ۱ قاشق چای خوری

-پیاز   ۱ عدد

-هویج   ۲۰۰ گرم

-سیر   ۴ حبه

-گوشت   ۶۵۰ گرم

 

روش تهیه گولاش مجارستانی به سبک ایران ناز

 

*برای داشتن یک گولاش مجارستانی عالی باید تمام مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1-در این مرحله ابتدا مواد اولیه خود را آماده کنید تا هنگام ترکیب مواد با یکدیگر راحت تر باشید برای شروع ابتدا گوجه فرنگی را شسته و پوست بگیرید و به صورت نگینی های ریز خرد کنید هویج ها را نیز شسته و پوست گرفته و به صورت حلقه ای خرد کنید فلفل دلمه ای را نیز شسته و به صورت نگینی خرد کنید.

 

سیر و پیاز را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد کنید و در انتها سیب زمینی ها را شسته و پوست گرفته و به صورت مکعب های کوچک خرد کنید البته از آن جا که سیب زمینی های سریع تغییر رنگ داده و زود سیاه می شوند آن ها را درون یک ظرف آب سرد قرار دهید به طوری که سطح روی سیب زمینی ها را آب فرا بگیرد با این کار دیگر نگران تغییر رنگ سیب زمینی های خود نباشید.

 

2-در این مرحله برای پخت غذای خود قابلمه ی مناسبی را انتخاب کرده و بر روی شعله با حرارت ملایم قرار دهید درون قابلمه مقدار کمی روغن بریزید بعد از این که روغن درون قابلمه گرم شد پیاز خرد شده را درون قابلمه بریزید و به همراه روغن خوب تفت دهید وقتی پیازها نرم و شفاف شدن سیر را اضافه کرده و همراه پیاز کمی تفت دهید .

 

گوشت خود را شسته و به صورت تکه های متوسط برش زده و به سیر و پیاز خود درون قابلمه اضافه کرده و همه ی مواد را خوب با یکدیگر سرخ کنید وقتی که گوشت شما در حال سرخ شدن بود فلفل دلمه ای قرمز خرد شده را نیز به مواد خود اضافه کرده و همراه گوشت کمی تفت دهید و.

 

در ادامه گوجه فرنگی های خرد شده را اضافه کرده و همراه مواد کمی تفت داده سپس درب قابلمه را بگذارید و شعله ی زیر غذا را تا آن جا که می توانید کم کنید تا گوجه فرنگی های شما کاملا آب انداخته و له شوند.

 

3-در این مرحله بعد از این که گوشت شما نیم پز شد هویج خرد شده را به همراه فلفل و نمک دریایی را به غذای خود اضافه کنید ده دقیقه مانده به پایان پخت سیب زمینی ها را درون آبکشی ریخته تا آب اضافی آن ها خارج شود سپس سیب زمینی ها را نیز به غذای خود اضافه کنید در پایان نیز اگر دوست داشتید می توانید مقداری آبلیموی طبیعی و یا آبغوره به غذای خود اضافه کنید.

 

در این مرحله گولاش مجارستانی شما کاملا آماده می باشد می توانید آن را درون طرف مناسبی سرو کرده و میل کنید.توجه داشته باشید این دستور مخصوص 10 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 10 دقیقه و زمان مناسب برای پخت 110 دقیقه است.