وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رژیم غذایی عجیب زنی که 30 سال است فقط چیپس می خورد

رژیم غذایی عجیب زنی که 30 سال است فقط چیپس می خورد

رژیم غذایی عجیب زنی که 30 سال است فقط چیپس می خورد

به گزارش ایران ناز یک زن 34 ساله که مبتلا به فوبیای گیاهی می باشد به مدت ۳۰ سال فقط چیپس و کربوهیدرات و پنیر مصرف کرده است، این زن انگلیسی مدعی است که از سبزیجات می‌ترسد.

 

علت فوبیای این زن از سبزیجات یک راز است، زیرا متخصصان بهداشت علت اصلی بیماری گیاهی او را جستجو می‌کنند. این زن ۳۴ ساله به نام، اما، اهل شمال یورکشایر انگلستان، به دلیل نگرانی از امتحان غذا‌های جدید، ۳۰ سال است هیچ خوراکی سبزی نمی‌خورد.

 

اما به جای رژیم غذایی گیاهی، این زن، رویای عاشقان کربوهیدرات یعنی  چیپس، نان سیر و ساندویچ پنیر را استفاده کرده است. او در سریال بریتانیایی “Extrem Food Phobics” ظاهر شد و در آن مصائب عجیب خود را توصیف کرد و خود را مجبور به مقابله با فوبیا کرد.

 

اما به گزارش ایران ناز در این قسمت فاش کرد که به دلیل رژیم غذایی ناسالم نمی‌تواند یک زندگی اجتماعی فعال داشته باشد. مصرف غذای ناسالم او را خسته و خسته کرده است.

 

او در یکی از قسمت‌های نمایش گفت: “من نتوانستم غذا‌های جدید را امتحان کنم، چرا که فقط تصور اینکه آن‌ها را امتحان کنم به من استرس داده و من را دچار تنش می‌کند. “

 

وی توضیح داد که از ۴ سالگی از آزمایش غذا‌های جدید می‌ترسید. مادرش او را برای تشخیص مشکل نزد پزشکان برد و تصور کرد که این فقط یک “مرحله گذرا” است.

 

اما برای شروع بهبودی خود و تغییر شیوه زندگی سالم، با آنتونی تایت، متخصص فوبیای غذایی، به درمان بیزاری روی آورد. تایت، اما را به اتاقی پر از سبزیجات آورد که در آن یک ظرف گوجه فرنگی برش خورده بود. فلیکس اکونوماکیس، روانشناس بالینی نیز هیپنوتیزم را روی، اما انجام داد تا به تغییر رابطه او با غذا کمک کند. در طول جلسه، اما چند برش سیب را امتحان کرد و بعداً، با دوست خود در مهمانی شرکت کرد و در آنجا پیتزا با گوجه فرنگی گیلاسی  خورد.

 

او در مورد پیشرفت خود می‌گوید: “من نمی‌توانم آنچه امروز اتفاق افتاده را باور کنم، احتمالاً برای برخی افراد اهمیت چندانی ندارد، اما این برای من یک تحول بزرگ است، من بسیار خوشحالم.