وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شک زن بیجاری به تریلی جان راننده را نجات داد +عکس

شک زن بیجاری به تریلی جان راننده را نجات داد +عکس

شک زن بیجاری به تریلی جان راننده را نجات داد

 

زن بیجاری با تماس تلفنی به موقع خود با پلیس 110 یک راننده تریلی را از مرگ حتمی نجات داد ! به گزارش ایران ناز راننده تریلی فاصله چندانی با مرگ نداشت  اما شک کردن زن بیجاری به طولانی بودن سکونت یک تریلی در کنار خیابان و روشن ماندن بی وقفه آن که باعث شد به پلیس 110 اطلاع دهد جانش را نجات داد.پس از حضور پلیس بر سر صحنه ، ماموران نیروی انتظامی متوجه بیهوش بودن راننده میشوند.

 

به گزارش ایران ناز هوشياري يک شهروند بيجاري، راننده تريلر را از مرگ حتمي نجات داد.سروان حسين منتظري، رئيس کلانتري 11 بيجار گفت: امروز حدود ساعت 9 صبح، يکي از شهروندان بيجاري، با مشاهده يک دستگاه تريلر روشن در نزديکي منزلش و با توجه به بيهوش بودن راننده تريلر، موضوع را به 110 اطلاع مي دهد.

شک زن بیجاری به تریلی جان راننده را نجات داد +عکس

 

منتظري اظهار داشت: راننده تريلر اهل همدان است و پس از تخليه بار، شب گذشته در بيجار توقف و قصد  استراحت کردن را دارد که بعلت سرما و فرسودگي خودرو اقدام به روشن کردن پيک نيک در فضاي بسته خودرو مي کند و اين امر موجب پخش گاز مونواکسيد کربن در فضاي خودرو و بيهوش شدن راننده مي شود.

 

وي افزود: با اطلاع رساني سريع اين زن بيجاري و حضوربه موقع پليس در محل، راننده تريلر به بيمارستان بيجار انتقال يافت و از مرگ نجات يافت

 

مطالب مرتبط:

 

 گاز گرفتگی موجب مرگ جوان 22 ساله شد (عکس)

 

نکات ایمنی برای جلوگیری از گاز گرفتگی