وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در مورد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

در مورد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

در مورد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

 

ساک دستی پارچه ای آماده که به آن ساک تبلیغاتی یا کیسه پارچه ای نیز گفته می شود تولید شده از پارچه اسپان باند است که با توجه به نوع بافت سوزنی شکل برخی به آن کیسه سوزنی می گویند دوام بسیار زیاد، زیبایی و قیمت مناسب از اصلی ترین دلایل محبوبیت این کالاست و شاید مهم ترین رکن اصلی این کالا با نایلون زیست تخریب پذیر بودن و سرعت تجزیه بسیار زیاد در طبیعت است و هنگام تجزیه هیچ گاز سمی آزاد نمیکنند.

 

و از این نظر دوستدار محیط زیست نیز میباشد. و از منظر دیگر به دلیل استفاده چندین باره و دور انداز نبودن ساک دستی پارچه ای در مقایسه با نایلون و نایلکس این محصول دوستدار محیط زیست محسوب میشود.

 

در مورد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

 

چرا کیسه پارچه ای آماده به جای کیسه پلاستیکی؟

ساک دستی پارچه ای آماده از بهترین پاکت های حمل مناسب برای تبلیغات یا حمل کالای مورد نظر است.

 

کیسه های نایلونی و نایلکس پس از یکبار استفاده دور ریخته می شود اما ساک پارچه ای آماده اینطور نیست و تا مدت ها مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت شست و شو دارد و چنانچه شما چاپ و لوگوی خود را روی این محصول درج کرده باشید تا مدت ها و با صرف کمترین هزینه تبلیغ شما را انجام می دهد و یک بیلبورد تبلیغاتی ارزان متحرک در سطح شهر برای هر برندی هستند.

 

ساک سوزنی یا برزنتی عموما ضدآب هستند و در روزهای بارانی هم محافظ خوبی برای خرید مشتریان هستند.

 

ساک خرید پارچه ای نسبت به کاغذی مقرون به صرفه تر است و تنوع رنگی پارچه ای به کار رفته در تولید به جذابیت این ابزار تبلیغاتی می افزاید و بسیار سبک وزن هستند.

 

جنس ساک دستی پارچه ای به چه صورت است؟

ساک دستی تبلیغاتی بصورت معمول با دو ضخامت پارچه ی 60 گرم و 90گر بر متر مربع تولید میشود.

 

چرا کیسه پارچه ای آماده به جای کیسه پلاستیکی؟

 

کیسه پارچه ای سوزنی 60 گرم

ساک سوزنی 60 گرم بیش از نوع نود گرم مورد استفاده قرار می گیرد چرا که تحمل بار 8 کیلو نیز بسیار مناسب و جواب گوی بسیار از کسب و کاران است از دیگر ويژگی مهم این گرماژ قیمت بسیار مناسب است که باعث محبوبت این گرماژ شده است.

 

کیسه پارچه ای سوزنی 90 گرم

ساک سوزنی 90 گرم تحمل بار وزن حداقل 15 کیلو را دارد و با توجه به ضخیم بودن پارچه باعث زیبایی چندین برابر این گرماژ می شود و بدون شُل شدگی خیلی استوار و صاف می ایستد.

 

به دلیل حجم بیشتر از پارچه و تراکم بیشتر کیفیت چاپ بهتری خواهیم داشت.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت ساک دستی پارچه ای:

  1. گرماژ پارچه (ضخامت): (ضخامت پارچه ی 60گرم از وزن و قیمت کمتری نسبت به 90گرم برخوردار است
  2. مدل و سایز انتخابی: ( مدل های فلت ساده و زیر پاکتی و بغل پاکتی با توجه به تایم تولید و میزان پارچه مصرفی به ترتیب از قیمتهای پایین تا بالاتری دارند)
  3. نوع دسته (دسته موزی معمولا بدون هزینه میباشد و برای نصب دسته لوپ یا آویز هزینه جدا دریافت میشود)
  4. چاپ و رنگ چاپ (چاپ یکطرفه یا دوطرفه و نوع رنگ چاپ و سیاز چاپ روی قیمت ساک دستی تبلیغاتی تاثیر دارد)

 

نوع دسته کیسه پارچه ای

نوع دسته کیسه پارچه ای از 2 نوع تشکیل شده است:

دسته پانچ (موزی) و دسته بندی ( زنبیلی یا بندی )

 

کیسه پارچه ای دسته پانچ (موزی)

کیسه پارچه ای آماده دسته پانچ همان طور که نامش پیداست داخل خود کیسه پانچ (سوراخ) شده است و محل چهار انگشت میباشد از این رو برخی به آن دسته موزی می گویند.

 

این نوع دسته از لحاظ قیمت مناسب تر از دسته بندی هست و درواقع برای این نوع دسته مجموعه ما هزینه ای دریافت نمی کند.

 

اما از نظر استقامت نوع بنددار مناسب تر است. نکته در مورد دسته پانچ اینکه شما تا حدود 5 سانت از فضای بالای کیسه رو نمی توانید استفاده کنید همان فضایی که پانچ شده و دست شما آن را میگیرد.

 

کیسه پارچه ای دسته بندی (زنبیلی)

کیسه پارچه ای آماده بند دار هم مانند نوع پانچ از نامش پیداست که بند دار است و تفاوت این دسته با نوع پانچ قیمت این خدمات است که به قیمت تمام شده کیسه اضافه خواهد شد.

 

البته از نظر استقامت کیفیت بهتری نسبت به نوع دسته معمولی دارد بنابراین اگر محصولی با حجم بیشتری دارد دسته بندی برای شما گزینه بهتری است.

 

نکته دیگر اینکه مانند نوع دسته موزی دیگر فضای بالای بگ پارچه ای را اشغال نمی کند و تمام فضای ساک سوزنی آماده مورد استفاده قرار می گیرید.

 

مدل های مختلف ساک دستی پارچه ای سوزنی:

1-ساک دستی فلت:

ساک دستی ساده 60 گرمی یا 90 گرمی بدون کاست است که میتواند دسته موزی یا بندی باشد.

 

2-ساک دستی کف کاست:

در حقیقت همان ساک دستی فلت است فقط کف کار داری کاست میباشد و از پایین باز میشود و فضای بیشتری نسبت به فلت دارد

 

3-ساک دستی کاست دار ( عطف دار یا باکس):

 ساک دستی از 3 طرف دارای کاست هستند به این معنا که از اطراف باز می شود و فضای بسیار بیشتری برای حمل کالا برای شما مهیا می کند.

 

با باکس بگ با خیال آسوده محصول خود را جابجا کنید بدون اینکه ترس پاره شده و سقوط کالای خود را داشته باشید تحمل وزن باکس بگ بیش از 15 کیلو می باشد.

 

ابعاد متنوع ساک پارچه ای :

ساک پارچه ای آماده ابعاد متنوعی دارد که مناسب برای هر کسب و کار و کالای به خصوص است. این بگ های پارچه ای آماده را برای حمل کالا و ارائه محصولات خودتان به مشتری استفاده کنید.

 

برای انتخاب دقیق تر و بهتر مناسب با کالای شما از لیست اعلام شده بهترین سایز را انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال چنانچه شما محصولی با حجم زیاد یا بزرگ دارید باید کیسه ای انتخاب کنید که دیواره دارند ( 3طرف کاست ) و دسته های آن محکم هستند.

 

کیسه های کوچکتر برای محصولات سبکتر و کوچکتر مناسب است.

 

رنگ چاپ ساک دستی های تبلیغاتی:

انتخاب رنگ چاپ برای ساک دستی های تبلیغاتی بسیار متنوع و جذاب هستند فقط باید توجه داشته باشید که رنگ مورد نظر با رنگ ساک دستی متناسب باشد و هارمونی زیبایی در کنار هم داشته باشند.

 

رنگ چاپ بر روی هزینه نهایی شما تاثیر میگذارد رنگ معمولی هزینه کم تر و رنگ های طلایی و نقره ای و اورینت هزینه بیشتری دارند

 

ساک پارچه ای مناسب برای همه اصناف:

 

در مورد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

 

ساک پارچه ای پاکت حمل بسیار مناسب برای همه اصناف و اقشار جامعه است و تمامی کسب و کاران به آن احتیاج دارند، پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک نیار دارد تا وسیله خود را درون کیسه بگذارند و جابجا کنند.

 

برای همین است که می گوییم فرقی ندارد که مخاطب شما از چه قشری باشد همه به این کالا نیاز دارند. شما می توانید با خیال راحت این هدیه تبلیغاتی را استفاده کنید و در اختیار عموم قرار دهید.

 

شاید تنها نکته ای که باید توجه داشته باشید انتخاب رنگ بندی مناسب با سلیقه و نوع صنف مخاطب هدف شما باشد.