وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شرط عجیب صداوسیما برای استاد شجریان (عکس)

شرط عجیب صداوسیما برای استاد شجریان (عکس)

شرط عجیب صداوسیما برای استاد شجریان

 

به گزارش ایران ناز صدا و سیما برای پخش صدای استاد شجریان از تلویزیون که مخاطبان چندانی نیز ندارد شرط گذاشت ! به گزارش ایران ناز مدتهاست که صدای شجریان از تلویزیون پخش نمیشود . همچنین استاد شجریان مدتیست در حال مبارزه با بیماری سرطان است .معاون صداوسیما درباره پخش صدای استاد شجریان از تلویزیون گفت: اگر ایشان از مواضع خود بعد از انتخابات 88 بازگشته ما صدای ایشان را پخش می‌کنیم.

 

شرط عجیبی که صداوسیما برای استاد شجریان گذاشت (عکس)

 

به گزارش ایران ناز مرتضی میرباقری در حاشیه نشست خبری مدیران شبکه‌های مختلف صداوسیما درباره روند برنامه هفت گفت: ما علاوه بر برنامه هفت، برنامه‌های دیگری همچون چشم شب روشن و سینما دو داریم که دیدگاه‌های متفاوتی دارند اما بازهم معتقدیم باید برخی رویه‌های برنامه هفت اصلاح شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا صداوسیما به موفقیت فرهادی نپرداخت، افزود: ما همان زمانی که خبر منتشر شد در برنامه فرمول یک خبر را پخش کردیم و در برنامه‌های مختلف هم که همچنان ادامه دارد به این خبر و موفقیت پرداختیم.

 

معاون سیما درباره ادامه پخش نشدن صدای استاد شجریان از صداوسیما هم گفت: محمدرضا شجریان بعد از انتخابات 88 برای خودش یک منعی قرار داد که ما نمی‌توانیم صدایش را پخش کنیم. اگر ایشان از مواضع خود بعد از انتخابات 88 عدول کرده و بازگشته باشد و آن را اعلام کند؛ ما صدای ایشان را پخش می‌کنیم.