وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی

معرفی بهترین شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی

معرفی بهترین شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی

 

برای راه‌اندازی خط تولیدات مختلف و تولید محصولات به‌روز نیاز به تجهیزات است، آشنایی با بهترین شرکت‌های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی به ما امکان می‌دهد تا بتوانیم با کمترین هزینه، یک کارخانه‌ی پر بازده را برای تولید بهترین محصولات راه‌اندازی نماییم.

 

در معرفی بهترین شرکت های واردکننده ماشین‌آلات صنعتی در ایران با ما همراه شوید.

 

معرفی بهترین شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی ، Introducing the best companies that import industrial machinery

 

ضرورت حضور شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات

این روز‌ها چین یکی از بزرگترین کشور‌های تامین کننده‌ی ماشین‌های صنعتی در جهان و ایران به شمار می‌آید.

 

به دلیل دارا بودن نیروی انسانی ارزان قیمت در چین، تجهیزاتی که در این کشور تولید می‌شود نسبت به کشور‌های دیگر با کیفیت‌تر هستند و البته قیمت مناسبی نیز خواهند داشت. از این رو خرید ماشین‌آلات صنعتی و تجهیزات آن‌ها برای واردات، گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آیند.

 

از طرفی به دلیل مناسبات دوستانه و نزدیکی این کشور، واردات ماشین‌آلات صنعتی از چین آسان‌تر از کشور‌های اروپایی یا آمریکایی، انجام می‌شود اما قبل از معرفی شرکت های وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی بهتر است با فعالیت‌های این شرکت‌های بازرگانی آشنا شویم.

 

وظایف شرکت واردکننده ماشین‌آلات

همه‌ی ما می‌دانیم که ماشین‌آلات صنعتی در کارخانه‌ها از اصلی‌ترین بخش‌های کارخانه به شمار می‌آیند. در صورتی کارخانه‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند که بتوانند نیاز به تجهیزات خود را تامین نمایند.

 

تجهیزات مورد نیاز این واحد‌های صنعتی یا در کشور‌ها وجود ندارند یا قیمت تولید آن‌ها بسیار گران تمام می‌شود. به این دلیل این تجهیزات به صورت وارداتی از کشور‌های سازنده به کارگاه‌ها و کارخانه‌های کشور مقصد وارد می‌شوند.

 

شرکت بازرگانی واردکننده ماشین‌آلات صنعتی در واقع شرکتی است که با افتتاح شعب مختلف در سرتاسر جهان، امور صادرات و واردات قانونی ماشین‌آلات صنعتی را انجام می‌دهد.

 

شرکت‌های وارد کننده‌ی ماشین‌آلات صنعتی توانایی انجام تمام خدمات بازرگانی را به صورت تخصصی دارند. این خدمات عبارتند از:

 

• مشاوره امور صادرات و واردات

• داشتن ارتباط با تولید کننده‌ها و عرضه کننده‌ها

• شناسایی بازار هدف

• انجام خدمات خرید

• ترانزیت و ترخیص کالا از گمرک

 

خرید از شرکت‌های معتبر با سابقه‌ی درخشان می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به واردات کالا ‌شود. اطمینان داشته باشید که اگر بخواهید خودتان به صورت مستقیم به خرید تجهیزات صنعتی اقدام کنید با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهید شد.

 

چرا بیشتر واردات تجهیزات به ایران از کشور چین است؟

این روز‌ها در بیشتر کشور‌های جهان از جمله کشور ما، بیشتر ماشین‌آلات صنعتی از کشور چین وارد می‌شوند زیرا:

 

• چین از کشور‌های قوی تولید کننده‌ی دستگاه‌های صنعتی در جهان است.

• کیفیت ماشین‌آلات تولید شده در چین به گونه‌ای است که توانسته است حتی به کشور‌های توسعه یافته‌ی جهان، ماشین‌آلات صنعتی صادر‌کند.

• بسیاری از مواقع، کشور‌ها با قیمت بالاتری می‌توانند دستگاه‌های حرفه‌ای صنعتی تولید شده در چین را تولید کنند.

• نیروی کار ارزان در چین سبب می‌شود که این ماشین‌آلات صنعتی با کیفیت ولی بسیار ارزان‌تر تولید شوند. لازم به ذکر است که نیروی کار در ایران گران است.

• تجهیزات مورد نیاز ماشین‌آلات صنعتی چینی با قیمت ارزان در دسترس ما قرار می‌گیرد.

• به دلیل تحریم‌های اقتصادی، واردات ماشین‌آلات صنعتی از بسیاری از کشور‌ها برای ما مقدور نیست.

• نزدیکی راه تجارت، یکی از دلایل ارزان قیمت شدن تجهیزات چینی به شمار می‌آید. چین از نزدیکترین کشور‌های صنعتی به ایران محسوب می‌شود.

 

از این رو بسیاری از بازرگانان واردکننده‌ی ماشین‌آلات صنعتی ترجیح می‌دهند که از کشور چین این تجهیزات را وارد کنند.

 

معرفی شرکت‌های برگزیده وارد کننده ماشین‌آلات صنعتی

شرکت‌های بسیاری به عنوان واردکننده‌ی تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت می‌کنند. در ادامه به فعالیت برخی از این شرکت‌ها اشاره می‌شود:

 

ام تی رویال

این شرکت یکی از مجموعه‌های بزرگ واردات و صادرات از بازار‌های اروپا و آسیا در زمینه‌ی مواد غذایی، مواد اولیه‌ی تولیدات کارخانه‌ها و ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی است. از فعالیت‌های دیگر این شرکت می‌توان به بازاریابی و فروش، و مشاوره در امور سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی واردات و صادرات اشاره نمود.

 

دامون مبنا آسوریک

 

دامون مبنا آسوریک

 

شرکت دامون مبنا آسوریک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی واردات ماشین‌آلات صنعتی و راه‌اندازی خط تولید می‌باشد. شرکت دامون مبنا راه‌اندازی «خط تولید شیر مرغ تا جان آدمیزاد!» را بر عهده دارد.

 

این مجموعه علاوه بر واردات دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در صنایع پلاستیک سازی، کاغذ سازی، صنایع غذایی، صنایع معدنی، صنایع بازیافت، صنایع بسته‌بندی، پزشکی، مواد شوینده، صنایع آرایشی و بهداشتی و …. در زمینه‌های زیر آماده‌ی خدمت رسانی می‌باشد:

 

• مشاوره‌ی راه‌اندازی خطوط تولید در موضوع خرید، نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به متقاضیان راه‌اندازی انواع خطوط تولید

• مشاوره به علاقه مندان در زمینه‌ی واردات ماشین‌آلات صنعتی و بازرگانی و راه‌اندازی خط تولیدات مختلف

• ارائه دهنده‌ی خدمات علمی در زمینه‌ی واردات، بازرگانی و قرارداد‌های بین‌المللی

• اعطای نمایندگی به علاقه‌مندان در زمینه‌ی واردات ماشین‌آلات صنعتی

 

بیشتر بدانید : راهنمای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی

 

شرکت بازرگانی ایمان

این شرکت آماده‌ی خدمت رسانی در زمینه‌ی خرید و فروش ماشین‌آلات راهسازی، ساختمانی و معدن، از خرید دستگاه، گرفتن مجوز تا ترخیص کالا می‌باشد.

 

شرکت ققنوس

این شرکت وارد کننده‌ی خط تولید صنایع غذایی در آذربایجان غربی (ارومیه) است. واردات این تجهیزات توسط شرکت ققنوس از چین و اروپا انجام می‌شود.

 

شرکت دیاکو ماشین

این شرکت وارد کننده‌ی ماشین‌آلات با مارک سازندگان آسیایی و اروپایی، انواع اکسترودر، خط تولید ورق و رول پلیمری، انواع دستگاه‌های پرس و گرانولساز، انواع خط بازیافت، سیلندر و ماردون، دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف، انواع قالب و تجهیزات جانبی است.

 

شرکت بازرگانی آسان تجارت

مجموعه‌ی بین‌المللی آسان تجارت، شرکتی فعال در زمینه‌ی واردات ماشین‌آلات صنعتی است که در ایران فقط یک شعبه در تهران دارد اما در بسیاری از شهر‌های چین، دبی و آلمان شعب فعالی تحت عنوان «آسان تجارت» مشغول به فعالیت هستند.

 

شرکت وارداتی علی والا

این شرکت در ایران یکی از شرکت‌هایی است که خدمات تخصصی مشاوره‌ی بازرگانی، انبار داری در مبدا، خرید از چین، حمل هوایی، دریایی و ترخیص کالا را ارائه می‌‌دهد. این شرکت از سال 1385 در چین تاسیس شده و در خدمت ایرانیان است. مقر شرکت در ایران واقع در شهر قم می‌باشد.

 

شرکت وارداتی اسپادانا

این شرکت هم از وارد کننده‌های ماشین‌آلات صنعتی می‌باشد که محل فعالیت آن در شهر اصفهان است.

 

جمع بندی

این روز‌ها داشتن یک کارخانه‌ی تمام اتوماتیک با تجهیزات کامل، آرزوی دست‌نیافتنی نیست. با کمک مشاوران شرکت دامون مبنا آسوریک، در کم‌ترین زمان می‌توانید نسبت به راه‌اندازی خط تولید دلخواه خود، اقدام نمایید و با کمترین هزینه و خریدی امن، در کارخانه‌ی خود مشغول شوید.