وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی درباره نحوه استفاده از شامپو فرش

نکاتی درباره نحوه استفاده از شامپو فرش
 

شامپو فرش و موكت

 

فرش و مبلمان در استفاده روزمره بتدریج در اثر آلودگی هوا و نشست و برخاست كثیف شده و بهتر است هر از چند گاهی توسط شوینده مناسب شسته و تمیز شود .

بدلیل روكش‌های گوناگون مبلمان و الیاف متفاوت فرشها، شامپوی فرش و موكت بایستی با تمام الیافها سازگار بوده و هیچگونه ضرری برای آنها نداشته باشد، بنابراین استفاده از كمترین مواد شیمیائی در فرمولاسیون شامپو فرش بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

از طرفی جلوگیری از تداخل رنگها ویا از بین رفتن شادابی و نشاط رنگ فرش و موكت از دیگر جنبه‌های مورد توجه در شوینده‌های فرش و موكت می‌باشد. برای حفظ وسلامت رنگها و همچنین داشتن فرشهایی با پرز نرم و ملایم، طرز استفاده از شامپو فرش نیز در كنار انتخاب محصول مناسب حائز اهمیت می‌باشد.

بهترین روش برای تمیز كردن فرش و موكت با شامپو فرش، انحلال مقدار مناسبی از آن(طبق دستورالعمل) در آب وتمیز كردن سطح مورد نظر با اسفنج آغشته به محلول شوینده می‌باشد . سپس باید با یك دستمال كتانی نمدار سطح فرش را از شوینده و چركهای حل شده در آن پاك نموده و هر از چندگاهی دستمال مورد نظر را با یك دستمال تازه دیگر عوض نمود. همچنین بایستی فرش و موكت را پس از خشك شدن جارو نمود.

نكات قابل توجه در هنگام استفاده كردن از شامپو فرش و موكت

از نكات قابل توجه پرهیز از راه رفتن و یا نشستن بر روی فرش و موكت قبل از خشك شدن كامل آنهاست، در غیر این صورت احتمال بروز لكه وجود دارد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز