وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب و باورنکردنی از ازدواج دختر زیبا با پدر جوانش

عجیب و باورنکردنی از ازدواج دختر زیبا با پدر جوانش

عجیب و باورنکردنی از ازدواج دختر زیبا با پدر جوانش

 

به گزارش گروه خبری ایران ناز یک دختر زیبا و مردی بسیار جوان در کنار یکدیگر بسیار رومانتیک و جذاب به نظر میرسیدند و به همین دلیل توجه مردم را به خود جلب میکردند.

 

شک و شبهات مردم در مورد این دختر زیبا و مرد جوان روز به روز بیشتر و بیشتر شد و سرانجام اصل ماجرا برای همه مردم فاش شد و راز دروغ و خبرسازی دروغین برملا شود.

 

بنا به گزارش های واصله یک دختر 15 ساله چینی به همراه با پدر جوان حود توجه افراد زیادی را در اینستاگرام و دیگر شبکه اجتماعی مخصوصاً در بین مردم آسیایی جذب کرده است.

 

در حدی که هر کس عکس این دختر زیبا و پدرش را میدید، خیال میکرد که این دو یک زوج رمانتیک هستند و همین مسئله باعث شد تا اخبار عجیبی درباره ی این دو پدر دختر منتشر شود.

 

از تیتر بسیار عجیب و شوکه کننده – نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش ؟!! – گرفته تا ماجراهای دیگر خبرسازی که دختر جوان به همه ی آنها پاسخ داد و ماجرا را روشن کرد.

 

عجیب و باورنکردنی از ازدواج دختر زیبا با پدر جوانش

 

این دختر زیبا که کی بائو نام دارد و پدر 35 ساله اش را که در تصویرر بالا مشاهده میکنید رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند اما اخیراً رابطه آن ها کمی پیچیده شده است.

 

به این دلیل که این دختر بزرگ شده و پدرش همچنان جوان مانده است. زمانی که – کی بائو – با پدرش در بین جمعی حاضر میشود، افرادی مثل معلم یا دوستانش از او میپرسند که چند وقت است با او نامزد شده و این در خالیست که نمی دانند این اقای نامزد در واقع پدر این دختر هست.

 

ظاهر جوان پدر و رابطه ی رومانتیک دختر با او عامل اصلی این شایعه پراکنی ها بود، برخی از مردم چین تصور می کردند که این دو نامزد هستند ولی وقتی از صحت ارتباط آنها مطلع میشدند برایشان عجیب و غیرقابل باور بود.

 

خانم کی بائو میگوید که عجیب ترین اتفاقی که برایم افتاد این بود که فردی به من در انتخاب نامزدم تبریک گفت و زمانی که گفتم این مرد جوان پدر من هست و همه ما را اشتباها نامزد فرض می کنند بدون شوخی و با جدیت گفت پس حتما با پدرت نامزد هستی چرا که رابطه ی شما مشابه رابطه زوجی عاشق است.

 

و همین صحبت او در حضور چند نفر باعث شد تا تیترهای شوکه کننده ای مثل – نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش ؟!! – را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ببینم.

 

درست است که 35 سال سن بالایی نیست اما در هر حال این پدر و دختر 20 سال با یکدیگر فاصله سنی دارند اما چنین چیزی اصلا در ظاهر آن ها مشهود نیست.

 

عجیب و باورنکردنی از ازدواج دختر زیبا با پدر جوانش

 

عکس این پدر و دختر از حدود پنج سال پیش یعنی سال 2017 در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام دست به دست میشود و آنها هزاران نفر دنبال کننده دارند به همین دلیل ممکن است در جوامع عمومی آن ها را بشناسند و از آنها عکس های بیشتری بگیرند.

 

پدر این دختر زیبا و جوان همانطور که در عکس هایش مشخص است ، ظاهر بسیار جوانی دارد اما هیچ کار خاصی برای این ظاهر جوان انجام نداده است. تنها چیزی که به ذهنش رسید، این بود که فقط صورتش را با آب و صابون گیاهی میشوید و بس.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره