وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علت طولانی بودن عمر مردم چین چیست؟!

علت طولانی بودن عمر مردم چین چیست؟!

برای اکثر افراد سوال می باشد علت طولانی بودن عمر مردم چین چیست؟!قوانین ژاپنی را دست کم نگیرید. آنهایی که در کشوری قانونمند زندگی می کنند. آنقدر قانونمند که وکلایشان به مرز فقر رسیده اند چون خبری از خبط و خطا و به تبع آن دفاع نیست. همین شدت را به برنامه سبک زندگی شان تعمیم بدهید.

 

شاید حتی کمی جدی تر. به هر حال اینجا پای سلامتی در میان است.بیشتر از اینکه غذای رستورانی بخورند ، غذاهای خانگی و البته ستنی را ترجیح می دهند. اگر می خواهید درباره غذای سنتی ژاپنی بدانید باید به شما بگوییم این غذا شامل سوپ میسو (سوپی که اساس آن از ساقه سبزیجات تهیه می شود)

 

ماهی گریل شده ، سبزیجات پخته شده ، برنج دم کشیده است. فراموش نکنید که ژاپنی ها بعد از هر وعده غذا یک فنجان چای سبز میخورند. میوه هم همواره در کشور ژاپن به عنوان دسر سرو می شود.یکی از مهمترین نکته های سلامت غذایی مردم در ژاپن ، مقدار وعده های غذایی آنهاست.

 

علت طولانی بودن عمر مردم چین چیست؟!

 

ژاپنی ها غذاهایی خوشمزه اما در مقدار کم را برای هر وعده غذایی خود سرو می کنند. بر اساس آنچه که ژاپنی ها به آن معتقد هستند ، هر انسانی باید حین غذا خوردن از خوراک خود نهایت لذت را ببرد و این ممکن نیست مگر با آهسته خوردن. آنچه که در قاموس سفره های غذایی ژاپنی مرسوم است ، شکل ارائه غذاهاست.

 

به این معنی که شما باید به لحاظ بصری هم از غذا سیر شوید. سایر مواردی هم که به ژاپنی ها کمک می کند تا از غذای خود بیشتر لذت ببرند و البته آهسته تر میل کنند به این ترتیب است:ژاپنی ها معمولا غذاهایشان را به یکی از این چند طریق پخت سبک ، طبخ می کنند. بخارپز می کنند ، تفت می دهند ،

 

نیم جوش می پزند و یا اینکه غذایشان را گریل می کنند.باید این نکته را هم بدانید که ژاپنی ها ، هرگز غذایشان را با حرارت زیاد نمی پزند بلکه از شعله های ملایم استفاده می کنند. ژاپنی ها حتی الامکان از سس ، بخصوص سس سفید روی غذاهایشان استفاده نمی کنند و خب در عین حال سراغ غذاهای تازه می روند،

 

علت طولانی بودن عمر مردم چین چیست؟!

 

مثلا ماهی هایی که همان روز صید شده اند یا سبزیجاتی که همان روز به بازار آمده اند.صبحانه در ژاپن یک وعده غذایی بسیار مهم است که به صورت متفاوتی سرو می شود. این تفاوت به سرو میسو سوپ در وعده صبحانه ژاپنی برمی گردد. از آنجاییکه میسو سوپ شامل پروبیوتیک است؛

 

ژاپنی ها ترجیح می دهند در وعده صبحگاهی خود و همراه صبحانه آن را میل کنند. سوپ میسو از سبزیجات و غذاهای دریایی تهیه می شود.دسر در ژاپن یک پس غذای مرسوم نیست و اگر سرو شود بدون شک در مقدار بسیار کم خورده خواهد شد. در عین حال ژاپنی ها ترجیح می دهند ، پس از صرف غذا و خوردن چای سبز سراغ انواع میوه ها بروند.

 

ژاپنی ها ، بخصوص زنان ژاپنی مانند بقیه خانم ها در سراسر دنیا درگیری فکری مقوله ای با عنوان رژیم غذایی را ندارند. آنها از کودکی یاد می گیرند و البته این موضوع برایشان شرطی می شود که از انواع مواد غذایی لذت ببرند. اما در عین حال نباید این نکته را هم فراموش کنید که ژاپنی ها هر روز زندگی شان یک روز فعال و پرکار است.