وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس جالب احمد پور مخبر با کیک تولدش

عکس جالب احمد پور مخبر با کیک تولدش

عکس جالب احمد پور مخبر با کیک تولدش

 

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با بازیهای طنزش مشهور شده است ، 78 ساله شد.به گزارش ایران ناز احمد پورمخبر که مدتیست در اعتراض به رفتارهای بدی که با او شد بازیگری را کنار گذاشته است عکسی جالب از جشن تولد خود منتشر کرد .

 

احمد پورمخبر با انتشار عکس تولد احمد پورمخبر در اینستاگرامش نوشت:سلام به همه شما مردم عزیزم، این روز‌ها بعضى‌ها دخالت میکنند تو کار دیگران میگن فلانى فلانکارست یا تهمتهاى دیگه به من و شما ربطى نداره طرف چیکارست تو زرنگى خودت رو اصلاح کن،یادمان باش هرکى رو تو قبر خودش میخوابونند، تهمت نزنیم، دروغ نگیم، با هم بخندیم باهمدیگر مهربان باشیم،به هم عشق بورزیم ….

 

عکس جالب احمد پور مخبر با کیک تولدش

 

احمد پورمخبر (زاده ۱۳۱۹) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

 

پسر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص این روزهای پدرش گفت:حال پدرم خداروشکر خوب است و سرحال در منزل استراحت می‌کند.

 

وی در خصوص اینکه آیا این روزها به پدرش کاری در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهاد می‌شود یا خیر افزود:پیشنهاد به پدرم زیاد می‌شود اما وی دیگر دوست ندارد در عرصه بازیگری ظاهر شود.و متأسفانه باید بگویم که احمد پورمخبر برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرد.

 

پورمخبر ادامه داد: از مهم‌ترین دلایلی که پدرم از هنر بازیگری خداحافظی کردندادن پول مناسب و به‌موقع از سوی تهیه‌کنندگان فیلم‌ها است.

 

فرزند احمد پورمخبر تصریح کرد: این همه سال پدرم تلاش کرد که روزی تبدیل به ستاره سینما شوداما اگر نمی‌شد بهتر بود. چرا یک تهیه کننده که فیلمش ۳ میلیارد می فروشد باید برای دستمزد پدرم فقط ۳۰۰ هزار تومان بپردازد.

 

 

وی ادامه داد: چرا پدرم باید در چنین کارهایی بازی کند؟ این پول‌ها برای یک ماه بنزین زدن ماشین و رفت‌و آمدپدر هم نمی‌شود. شاید باورتان نشود ۳۰ عدد چک برگشتی که هرکدام مبالغ مختلفی دارددر دست ماست که هنوز توسط تهیه‌کنندگان محترم پاس نشده است.در چنین شرایطی چرا پدرم باید انرژی خود را برای چنین حرفه‌ای بگذارد؟

 

عکس جالب احمد پور مخبر با کیک تولدش