وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی از بدل هیلاری کلینتون

عکس هایی از بدل هیلاری کلینتون

این خانم بدل هیلاری کلینتون می باشد که همه با دیدنش شوکه شدند.هنگامی که هیلاری کلینتون در مراسم بزرگداشت قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر دچار حالت تهوع شد، تئوری و بحث امکان استفاده هیلاری از بدلش در شبکه های اجتماعی پیچیده است.

 

در طول مراسم بزرگداشت قربانیان 11 سپتامبر، حال هیلاری کلینتون بد شده است. او نزدیک بود که نقش زمین بشود و حتی یک لنگه از کفش خود را نیز گم کرد سپس نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به هتل راهنمایی شده است تا کمی استراحت بکند.

 

عکس هایی از بدل هیلاری کلینتون

 

این درحالی بوده است که پس از گذشت دو ساعت، کلینتون در جلوی درب هتل ظاهر شده است و اظهار کرده است که حال خوبی دارد.کاربران شبکه های اجتماعی با مقایسه دو تصویر از کلینتون یکی در مراسم و دیگری در نزدیکی هتل، اظهار می کنند که آنها دو نفر متفاوت هستند.بحث اصلی آنها بر سر حالت بینی کلینتون بود که گویا نوک بینی هیلاری کلینتون

 

واقعی سر بالاست اما بینی بدل او صاف می باشد.آنها همچنین با توجه به عکس های کلینتون در هتل، اظهار می کنند کلینتون نزدیک هتل، خوش اندام تر از کلینتون واقعی می باشد. طرفداران این تئوری توطئه آمیز تاکید می کنند که نیاز به بدل در رابطه با این موضوع است که هیلاری به شدت مریض احوال است و از بیماری جدی رنج می برد ویا حتی در آستانه مرگ قرار دارد.