وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هرآنچه لازم است در مورد غرفه سازی نمایشگاهی بدانید!

هرآنچه لازم است در مورد غرفه سازی نمایشگاهی بدانید!

هرآنچه لازم است در مورد غرفه سازی نمایشگاهی بدانید!

 

غرفه نمایشگاهی فضای تجاری موقت جهت معرفی محصولات یا ارائه خدمات خاص از سوی یک شخص یا گروه تجاری می‌باشد.

 

این غرفه ها به ارائه کنندگان محصولات یا خدمات در نمایشگاه این فرصت را  می دهد تا بتوانند دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهند.

 

غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده میکند.

 

غرفه تصویر روشنی از شرکت کننده برای دامنه وسیعی از مخاطبان است.

 

کاربرد غرفه های نمایشگاهی چیست؟

در حال حاضر برگزاری نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای شرکت‌ها و صاحبان مشاغلی است که می خواهند محصولات و اجناس خود را به صورت تخصصی به مشتریان معرفی کنند؛ و یا با مشاغل و تولیدکنندگانی که با زمینه کاری آنها ارتباط دارند از نزدیک آشنا شوند.

 

غرفه سازی آسنا

 

هنگاهی که صحبت از ساخت غرفه نمایشگاهی می‌شود بحث چگونگی طراحی غرفه نمایشگاه موضوعیت مهمی پیدا می کند.

 

از طرفی علاوه بر طراحی غرفه نمایشگاهی آنچه به تاثیرگذاری یک غرفه در نمایشگاه های داخلی و خارجی و جذب بیشتر مشتری کمک می کند استفاده از راهکارهای خلاقانه است.

 

از جمله این راهکارها می توان به ارائه هدایای تبلیغاتی و اقلامی مثل بروشور، کاتالوگ و غیره در غرفه نمایشگاهی اشاره کرد.

 

یک غرفه نمایشگاهی استاندارد باید بتواند علاوه بر این که مخاطبان را به سمت خود جذب می کند و فضای خوب و مناسبی را برای نمایش کالاها به بازدیدکنندگان فراهم می نماید مکان آرام و مناسبی نیز برای اسکان افراد باشد.

 

طراحی غرفه یکی از مهمترین فرایندهای حضور در یک نمایشگاه معتبر می باشد. قبل از هر چیز هنگام طراحی غرفه نمایشگاه باید به چیدمان منظم اجزای غرفه دقت کرد.

 

تمام مراحل طراحی غرفه باید با هدف تثبیت و ماندگاری برند مربوطه در ذهن بازدیدکنندگان انجام گیرد.

 

در این صورت مخاطبان در میان انبوه غرفه‌های برپا شده در نمایشگاه، برند شما را به خوبی می شناسند و می توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

 

اما چه فاکتورهایی باعث می‌شود که غرفه نمایشگاهی شما از سایر غرفه های مشابه در یک نمایشگاه خاص متمایز شود؟

برخی از این عوامل مهم و تاثیرگذار عبارتند از:

زمینه تخصصی فعالیت شرکت

نوع محصولات

پلان غرفه

سلیقه و فرهنگ مشتریان

 

ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری با ارزش برای تعیین موفقیت غرفه می باشد. در نتیجه بسیاری از شرکت ها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند.

 

تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را دیده و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند.

 

ماندگاری در ذهن تا آنجا با ارزش است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود.

 

یکی از دلایلی که شرکت‌های معتبر یا حتی شرکت های نوپا تلاش می کنند تا در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کنند تاثیرات تبلیغاتی آن می باشد!

 

می توان گفت شرکت در نمایشگاه، یک روش ارزان و کاربردی برای تبلیغات و برندینگ می باشد.

 

غرفه سازی نمایشگاهی

 

ولی همیشه برگزاری نمایشگاه و حضور در چنین رویدادی نیاز به برنامه‌ریزی و انجام کار های تشریفاتی زیادی دارد.

 

و شرکت کنندگان باید تمام تلاش خود را به بکنند تا افرادی که به قصد خرید پا به نمایشگاه می گذارند را به سمت محصولات خود جذب کنند.

 

به همین دلیل افراد باید در نمایش غرفه خود هوشمندانه تر عمل کنند تا بتوانند غرفه ی شلوغ تری نسبت به دیگر غرفه ها داشته باشند.

 

به هرحال برپایی غرفه نمایشگاهی از آنچه به نظر می‌رسد بسیار سخت تر و دشوار تر است.

 

اما یک برنامه‌ریزی خوب و دقیق و ارتباط با شرکت غرفه سازی معتبر که دارای تجربه و تخصص لازم باشد می تواند برای شرکت های مختلف نتیجه ای بهتر برانگیزتر و فوق العاده تری به همراه داشته باشد.

 

چرا که می‌توانند با استفاده از تخصص و تجربه شرکت غرفه سازی، برند خود را به بهترین شکل ممکن به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

 

انتخاب یک شرکت غرفه سازی معتبرو با تجربه می‌تواند دغدغه کارفرمایان و صاحبین مشاغل و شرکت های تولیدی مختلف را برای داشتن یک غرفه نمایشگاهی کارآمد و بهتر به طرز چشمگیری کاهش دهد.

 

هزینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی

برای شروع محاسبه هزینه های طراحی یک غرفه نمایشگاهی در ابتدا باید نوع طراحی غرفه و در مراحل بعدی به نوع متریال مورد استفاده در غرفه ها اشاره کرد.

 

در ساخت غرفه ها از متریال هایی همچون انواع MDF هایگلس و ساده ، انواع چوب و … استفاده می شود که بنا بر نیاز مشتری هرکدام هزینه های متفاوتی دارند.

 

غرفه شرکت امیرکبیر

 

همچنین در طراحی غرفه ها بر اساس طرح های منحنی و شکل هایی که طراحی می شوند میزان استفاده از چوب و دور ریز های نجاری نیز محاسبه خواهد شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه غرفه سازی نمایشگاهی می توانید با کارشناسان آسنا اکسپو تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین شرکت غرفه ساز نمایشگاهی

شرکت های زیادی هستند که در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت می کنند.

 

در انتخاب شرکت مورد نظر در ابتدا باید به نمونه های طراحی و ساخته شده توسط شرکت مذکور در نمایشگاه های بین المللی توجه کرد و در مرحله بعدی به گرید کیفی شرکت مورد نظر.

 

شرکت غرفه سازی آسنا

 

شرکت معماری آسنا اکسپو با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی انوع غرفه ها و همچنین دارا بودن گرید A از انجمن غرفه سازان، مفتخر است تا به شما مشتریان گرامی خدمات خود را ارائه کند.

 

برای مشاهده غرفه های نمایشگاهی مطرح ترین شرکت های حال حاضر کشور، به سایت گروه معماری آسنا مراجعه فرمایید.

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید به وبسایت آسنا اکسپو به آدرس www.asnaexpo.com مراجعه فرمایید.

 

شماره تماس جهت مشاوره رایگان با کارشناسان آسنا اکسپو :

021-22599367