وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای ازدواج عمو پورنگ با دختر خاله آمیتا باتچان

ماجرای ازدواج عمو پورنگ با دختر خاله آمیتا باتچان

ماجرای ازدواج عمو پورنگ با دختر خاله آمیتا باتچان

 

عمو پورنگ شخصیت دوست داشتنی حداقل 2 دهه!سردارآزمون بازیکن تیم ملی شب گذشته و در لایو با درباره ازدواج داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) با دختری هندی صحبت کرد، اما مشخص نیست که این حرف ها جدی بود یا شوخی؟!

 

عمو پورنگ یکی از مجریان توانمند تلویزیون ایران است که سالهاست برای کودکان برنامه اجرا میکند.همه داریوش فرضیایی را به اسم عمو پورنگ میشناسند.

 

عمو پورنگ اصالتا گیلانیست و در بسیاری از برنامه های او از زبان شیرین گیلانی هم استفاده می شود.عمو پورنگ از سالها قبل به همراه جفت هنری خود امیر محمد برنامه های بسیار شاد و متنوعی را برای کودکان ساخته است و محبوبیت خاصی بین تمام سنین دارد.

سردارآزمون بازیکن تیم ملی شب گذشته و در لایو با درباره ازدواج داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) بادختری هندی صحبت کرد، اما مشخص نیست که این حرف ها جدی بود یا شوخی؟!

 

ماجرای ازدواج عمو پورنگ با دختر خاله آمیتا باتچان

 

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است. مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را دررشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

 

داریوش فرضیایی از سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۱ ساله بود، وارد صدا و سیما شد.اولین همکاری خود را به عنوان گزارشگر رادیو در برنامه عصر جمعه با رادیو شروع کرد.وی در چندین برنامه های رادیویی حضور داشته که از جمله گل پسر و ننه بلقیس بوده است.

 

داریوش فرضیایی درباره گرفتن تست برای ورود به سازمان توسط مرحوم نوذری گفت: من برای دادن تست نزد مرحوم منوچهرنوذری رفتم، اما او مرا اخراج کرد و گفت تو شانس موفقیت نداری و مرا بیرون کرد.اما من الان چندسال است که کار می کنم و زمانی مرحوم نوذری مرا به صندلی داغ دعوت کرد و اعتراف کرد کارمرا دوست دارد.

تاکنون شایعات زیادی درباره ازدواج عمورپورنگ به گوش رسیده و در رسانه ها منتشر شده که هیچ پایه و اساسی نداشته و کلید واژه هایی چون ازدواج عموپورنگ با دختر شریفی نیا و یا منتشر شده و هیچ کدام صحت ندارد و او هنوز مجرد است.

 

در چند وقت اخیر خبر ازدواج وی با یک دختر هندی حاشیه ساز شد و بعد از آن خبر ازدواجش با نعیمه نظام دوست در فضای مجازی منتشر شد که خود نعیمه نظام دوست این خبر را دروغ خواند و عمو پورنگ را به عنوان پسرش خطاب کرد.