وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

امروزه مدل های مختلف گوشواره‌ طلا در سایزهای متفاوتی  طراحی و ارائه می شوند و همین امر باعث شده است از آن ها در مناسبت‌های رسمی و غیر رسمی استفاده شود.

 

تنوع در طراحی و تولید این اکسسوری خاص موجب شده تا انواع متعددی از آن در دو نوع بچه گانه و بزرگسال موجود و قابل استفاده باشد.

 

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

 

مروری بر نحوه استفاده از گوشواره

امروزه گوشواره یک از زیباترین اکسسوری موجود می باشد که برای تکمیل یک استایل و یا به وجود آوردن یک سبک خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

با استفاده از گوشواره، می توانید زیبایی صورتتان را دوچندان کنید ، همچنین استفاده از گوشواره طلا باعث می شود سبک پوشش شما خاص تر به نظر برسد مهم نیست لباس شما ساده، سنتی و یا مدرن باشد، گوشواره بر زیبا تر  نشان دادن آن تاثیر بسیاری می گذارد.

 

به همین دلیل، انتخاب صحیح مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

ما در ادامه قصد داریم به برخی قوانین تحت عنوان قانون انگشت اشاره برای انتخاب مدل های مختلف گوشواره‌ طلا در سایزهای متفاوت بپردازیم.

 

قانون انگشت اشاره

امروزه از نوزاد تا بزرگسال می توانند از مدل های مختلف گوشواره طلا بچه گانه و زنانه استفاده کنند. قانون انگشت اشاره شما را راهنمایی می کند که چگونه از جدیدترین مدل های گوشواره استفاده کنید.

 

انتخاب سایز ایده آل گوشواره

انتخاب مدل های مختلف گوشواره آویزدار طلا ممکن است بسیار جذاب به نظر برسد ولی باید از نظر تناسب آن با سبک لباس ، مناسبت و یا موقعیت های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

 

یک قانون اساسی در انتخاب مدل های مختلف گوشواره‌ها در سایزهای متفاوت وجود دارد که سایز مدل گوشواره انتخابی شما باید کوچک تر و یا هم اندازه دور چشم شما باشد.

 

انتخاب طول ایده آل گوشواره

انتخاب طول ایده آل در مدل های گوشواره آویزدار طلا نقش مهمی دارد.

 

اندازه مناسب طول گوشواره به زیباتر نشان دادن صورت و همچنین متعادل سازی ظاهر و استایل شما کمک بسیاری می‌کند به همین دلیل، ممکن است برخی مواقع استفاده از یک گوشواره آویزدار بلند هوشمندانه به نظر برسد این در حالی است که استفاده از همان گوشواره در موقعیت دیگری نامناسب به نظر می آید.

 

با رعایت یک نکته ساده در انتخاب مدل های مختلف گوشواره در سایزهای متفاوت می توانید مطمئن شوید که گوشواره آویزدار طلا انتخابی شما اندازه مناسبی دارد و زیاد کوتاه یا بلند نیست.

 

با استفاده از انگشت اشاره فاصله مکانی که سوراخ گوش قرار گرفته است تا خط فک را پیدا کنید سپس انگشت اشاره را تا روی خط فک امتداد دهید این حد فاصل اندازه ی طول ایده آل گوشواره بخیه ای طلا و یا سایر مدل های گوشواره آویزدار می‌باشد.

 

برای خرید گوشواره طلا بهتر است مدل های مختلف گوشواره و نکات مرتبط با آن‌ را بدانید.

 

▪️ گوشواره طلا مدل هوپ یا حلقه ای

گوشواره طلا مدل هوپ با نام گوشواره حلقه‌ای نیز شناخته می‌شود. شما می توانید گوشواره هوپ را در سایزهای مختلف خریداری و  استفاده کنید .

 

به دلیل تنوع بالا در سایز و تزیینات گوشواره هوپ شما می توانید با هر سبک پوشش گزینه مناسب با استایل خود را انتخاب کنید .

 

گوشواره حلقه‌ای سایز ریز بهترین انتخاب برای استفاده روزمره به شمار می رود. شما قادر خواهید بود از این مدل برای قرارهای رسمی و جلسات کاری نیز استفاده کنید. این مدل گوشواره برای صورت فرم بیضی بسیار مناسب است.

 

▪️ گوشواره طلا مدل اشکی

گوشواره طلا مدل اشکی برای استفاده روزمره و مناسبت های رسمی استفاده می‌شود، طراحی گوشواره اشکی به گونه ای است که گزینه ی بسیار مناسبی برای صورت های فرم قلبی به شمار می رود.

 

طراحی منحنی گوشواره اشکی باعث برجسته تر نشان دادن استخوان گونه می شود.

 

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

 

▪️ گوشواره طلا مدل خزنده

گوشواره طلا دخترانه خزنده یک مدل تازه ارائه شده از سوی صنعت طلا و جواهر است. این مدل از گستره تنوع بالایی برخوردار بوده و در بعضی موارد با نگین و یا برلیان نیز تزئین می‌شود.

 

به همین علت، افراد با هر نوع شکل صورت قادر به استفاده از این مدل جدید هستند. استفاده از گوشواره خزنده محدود به زمان و مکان منحصر به فرد نیست.

 

با این حال، مدل فوق یک مدل مدرن بوده که استایل شما را در این جهت ارتقا خواهد داد.

 

▪️ گوشواره طلا مدل بخیه

گوشواره طلا مدل بخیه ای درست همانند یک نخ بخیه از سوراخ های گوش رد می‌شود.این مدل گوشواره طلا جدید بیشتر برای آن دسته افرادی مناسب است که بیش از یک سوراخ روی گوش خود دارند .

 

قیمت این مدل گوشواره با توجه به طول زنجیر و مدل کلی آن متغیر است.

 

از آنجا که گوشواره مدل بخیه ای آویز بلندی دارد، برای استفاده روزمره خیلی مناسب نیست . شما می‌توانید از این مدل برای مراسم‌های رسمی‌تر استفاده کنید.

 

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

 

▪️ گوشواره طلا مدل بلند آویزدار

گوشواره طلا بلند آویزدار معمولاً به دلیل داشتن زنجیر بلند و تزیینات سنگینی که دارد برای استفاده مداوم راحت نیست و به همین دلیل ، گوشواره آویزدار معمولاً برای مناسبت های خاص و مهمانی ها و مکان های رسمی تر بیشتر استفاده می شود.

 

این مدل گوشواره بیشتر مناسب افرادی می باشد که فرم صورت آن ها پُر است و گونه‌های برجسته ای دارند .

 

به طور کلی، اگر شما دارای صورت گرد و گونه‌های پُر هستید، گوشواره های مدل اشکی ، مدل بلند و یا آویزدار ایده آل ‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

مروری بر مدل های مختلف گوشواره‌ در سایزهای متفاوت و استفاده از آن‌ها در مناسبت‌های خاص

 

▪️ گوشواره طلا مدل پیرسینگ

گوشواره طلا مدل پیرسینگ طراحی بسیار مدرن و مینیمالی دارد. این مدل بهترین انتخاب برای فرم صورت مربع می‌باشد.

 

از آنجا که این مدل گوشواره به صورت چسبان بوده، استفاده روزمره از آن آسان خواهد بود.

 

اگر فرم صورت شما مربع است، گوشواره های مدل هوپ و لبه گرد انتخاب بسیار مناسبی برای شما می باشد زیرا مدل این گوشواره ها باعث می شود گوشه‌های تیز صورت فرم مربع را گردتر جلوه دهد .

 

▪️ گوشواره طلا مدل حجیم

گوشواره طلا مدل حجیم به دلیل سنگین و بزرگ بودن برای استفاده روزمره خیلی راحت نیست . این مدل یکی از مدل گوشواره‌هایی است که برای افرادی که دارای فرم صورت باریک و لاغر می باشند ایده آل است.

 

شما با استفاده از این مدل گوشواره می توانید صورت خود را  پُرتر و گردتر نشان دهید.

 

شما می‌توانید برای خرید اینترنتی طلا و جواهر و مشاهده انواع گوشواره طلا با سایزهای متفاوت به سایت تانیاگلد مراجعه کرده و از خریدتان لذت ببرید.