وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه نصب تابلو طلا روی دیوار با 4 نکته مهم و کاربردی

نحوه نصب تابلو طلا روی دیوار با 4 نکته مهم و کاربردی

نحوه نصب تابلو طلا روی دیوار با 4 نکته مهم و کاربردی

 

خرید یک تابلو طلا، احتمالا هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد و شما نیز باید مدل‌های مختلف این تابلوها را بررسی کنید تا در نهایت بر اساس سلیقه خودتان، بهترین آن‌ها را تهیه کنید؛ اما دقت به طرح و شکل این تابلوها، کافی نیست.

 

نحوه نصب تابلو طلا روی دیوار با 4 نکته مهم و کاربردی

 

شما باید بدانید که تابلو طلا مدرن را در کجای خانه خودتان نصب کنید که هم دکوراسیون خانه را زیباتر نشان دهد، هم فضای جذاب‌تری را در خانه شما به وجود آورد؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه نصب تابلوهای طلا را روی دیوارهای خانه مسکونی شما توضیح دهیم.

 

تابلو طلا باید روی چه دیواری نصب شود؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام نصب تابلو طلا به آن توجه داشته باشید، انتخاب دیوار مناسب است.

 

این روزها مردم از دیوارپوش‌ها و رنگ‌های مختلفی برای طراحی دیوارها استفاده می‌کنند؛ اما همیشه قرار نیست که همه دیوارهای پوشیده شده از دیوارپوش‌های مختلف گزینه خوبی برای نصب تابلوهای طلا باشند.

 

تابلوهای مدرن طلا باید روی دیوارهایی نصب شوند که اولا مرکز توجه هستند.

 

به طور مثال، نصب تابلوها در یک بخش از دیوار راهرو اصلا توصیه نمی‌شود، چون عملا با این کار هزینه خودتان را دور ریخته‌اید. بهتر است که تابلو روی دیوار پشت مبل، تخت خواب و یا بالای شومینه نصب شود.

 

دومین نکته برای نصب این تابلوها نیز انتخاب یک فضا با دیوارپوش‌های ساده است. از نصب این تابلوها روی دیوارهایی که دارای دیوارپوش‌های بسیار شلوغ هستند، خودداری کنید.

 

چون در این صورت طرح به کار رفته در تابلوها، نمای چندانی ندارند و ظاهر دکوراسیون شما نیز بهم ریخته به نظر می‌رسد.

 

تابلو طلا باید روی چه دیواری نصب شود؟

 

نکات مهم برای نصب تابلو شعر طلا روی دیوار

به غیر از اینکه باید یک دیوار مناسب جهت نصب تابلو شعر طلا روی دیوار انتخاب کنید، باید بدانید که محل نصب تابلو شعر طلا می‌بایست کجا باشد و چقدر از زمین یا مبلمان شما بالاتر باشد؟

 

فقط در این صورت است که می‌توانید ضمن داشتن یک تابلو شعر یا هنری طلا، زیبایی دکوراسیون خودتان را چندین برابر کنید. پس با ما همراه باشید تا با نکات مهم برای نصب تابلوهای شعر طلا آشنا شوید.

 

1. در نظر گرفتن نقطه کانونی مناسب

همانطور که در بخش قبل گفتیم، نقطه کانونی برای نصب تابلو مدرن طلا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کمی به خانه خودتان نگاه کنید تا متوجه شوید نقطه کانونی در آن کجاست؟

 

مبلمان، تخت خواب، شوفاژ، تلویزیون و … می‌توانند به کمک شما بیایند تا در نهایت نقطه کانونی منزل خودتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب نقطه کانونی باید تابلو را در یک محل مناسب نصب کنید؛ یعنی چطور؟

 

مثلا اگر قرار است که نقطه کانونی در نظر گرفته شده توسط شما یک مبل سه نفره باشد، باید حتما تابلو در بالا و مرکز این مبل قرار گیرد. اگر تابلو در بالا و گوشه مبل نصب شود، زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه شما نخواهد داد.

 

2. در نظر گرفتن ارتفاع مناسب برای نصب تابلو طلا

ارتفاع مناسب برای نصب تابلو طلا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای اینکه بتوانید ارتفاع مناسب را انتخاب کنید، چند راه پیش رو دارید. اول اینکه باید تابلوها را در روبروی دید خودتان قرار دهید.

 

به طور مثال، اگر قرار است که تابلو در آشپزخانه و روبروی میز ناهارخوری نصب شود، باید در ارتفاع کمتری نسبت به زمانی که نیاز به نصب تابلو روی دیوار سالن پذیرایی را دارید قرار بگیرد.

 

دومین روش هم اندازه گیری ارتفاع است. بهترین ارتفاع برای نصب تابلوها 20 الی 30 سانتی متر بالای مبل یا تخت خواب است. می‌توانید این ارتفاع را از زمین به اندازه 152 تا 165 سانتی متر نیز اندازه گیری کنید.

 

3. ایجاد فاصله مناسب میان تابلوهای مختلف

اگر قرار است از چند تابلو طلا در کنار هم استفاده کنید، باید کمی میان آن‌ها فاصله بدهید. یک فاصله 2.5 تا 5 سانتی برای نصب تابلوهای مختلف در کنار هم کافیست و نیازی نیست که این فاصله را بیشتر کنید.

 

البته این فاصله در مواقعی که نیاز به نصب تابلوها به شکل مربعی دارید توصیه می‌شود. برای نصب سه تابلو مستطیلی در کنار هم باید یک فاصله 10 تا 12 سانتی متری را در نظر بگیرید.

 

4. ایجاد فاصله میان پنجره با تابلو طلا

پنجره و تابلو مدرن طلا می‌توانند با هم تداخل ایجاد کنند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که میان تابلوهای طلا و پنجره فاصله بدهید تا زیبایی دکوراسیون داخلی شما چندین برابر شود.

 

به طور کلی، توصیه ما این است که تابلوهای طلا را در کنار پنجره‌ها نصب نکنید و یک دیوار دیگر را برای نصب انتخاب کنید.

 

تابلو طلا باید روی چه دیواری نصب شود؟

 

خرید تابلو طلا شعر و هنری از گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه، یکی از مجموعه‌های متخصص در حوزه تولید صنایع دستی با ورق طلای 24 عیار است که در میان زیورآلات تولیدی خود، دارای تابلوهای هنری و جذاب طلا نیز می‌باشد.

 

تابلو مدرن طلا شعر و هنری، از جمله تابلوهای محبوب در میان مشتریان این مجموعه محسوب می‌شوند.

 

می‌توانید برای خرید این محصولات به فروشگاه گروه هنری دانژه مراجعه کنید و پس از بررسی مدل‌های موجود در این فروشگاه، بهترین این محصولات را تهیه نمایید.