وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین مرجع خرید برد هوشمند پرو استور

بهترین مرجع خرید برد هوشمند پرو استور

بهترین مرجع خرید برد هوشمند پرو استور

 

برد هوشمند، تخته هوشمند یا smart board صفحه نمایشی بزرگ بوده که دیوایس‌های مختلف وصل می‌شود و اطلاعات را به وسیله یک پروژکتور نمایش می‌دهد.

 

از این وسیله در کلاس‌های آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و … استفاده می‌شود. برد هوشمند در مدارس جنبه کمک آموزشی داشته و یک جایگزین مناسب برای تخته‌های قدیمی محسوب می‌شود.

 

شمار مدارس هوشمند در کشور روز به روز در حال افزایش است و این امر به دلیل امکان آموزش راحت‌تر و بهتر با استفاده از تخته سفید هوشمند است.

 

به دلیل اهمیت اسمارت برد هوشمند در مدارس و دیگر مکان‌ها، در ادامه محتوا قصد داریم شما را به طور کامل با تخته هوشمند آشنا کنیم.

 

منظور از اسمارت برد چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی تخته سیاه‌های قدیمی و وایت بردهای معمولی کم کم جای خود را به برد وایت برد هوشمند دادند و مدارس به سمت هوشمندسازی حرکت کردند.

 

تخته سفید هوشمند یا smart white board امکان آموزش آسان و یادگیری سریع را از طریق نمایش تصاویر و سایر ویدئوهای آموزشی در ابعاد بزرگ، فراهم می‌کند.

 

بردهای هوشمند یا بر روی پایه‌ای بلند و محکم قرار گرفته و یا بر روی دیوار نصب می‌شوند. به طور کلی اسمارت وایت برد باید در محلی قرار گیرد تا تمام افراد حاضر در کلاس، دید کافی داشته باشند.

 

انواع تخته هوشمند

اسمارت وایت بردها یکی از کاربردی‌ترین اختراعات بشر بوده که تاثیر زیادی در بهبود آموزش داشته‌‌اند. به دلیل اهمیت خرید برد هوشمند در حوزه آموزش، کمپانی‌های مختلفی در جهت ساخت این وسیله مشغول به فعالیت شدند.

 

به همین دلیل انواع اسمارت بردهای مختلف با برندهای متنوع در بازار موجود است. انواع بردهای هوشمند به صورت زیر است:

 

• تخته اسمارت مدارس

یکی از پر کاربردترین بردهای موجود در بازار، برد هوشمند مدارس است. در این نوع وسیله سایر تصاویر و فایل‌های مرتبط با درس به وسیله دیتا پروژکتور بر روی تخته سفید هوشمند نمایان می‌شود.

 

این امر سبب می‌شود تا دانش‌آموزان آموزش را با مولفه‌های بصری، شنیداری و لمسی تجربه کنند. بردهای هوشمند مدارس قابلیت ذخیره‌سازی و پرینت فایل‌ها را دارند.

 

• برد اسمارت الکترومغناطیسی

قبل از اختراع بردهای هوشمند لمسی، اسمارت برد هوشمند مغناطیسی از رایج‌ترین و پر فروش‌ترین بردهای هوشمند بودند.

 

امکان اشاره به تصاویر و فایل‌های موجود در صفحه با استفاده از قلم بسیار راحت شده و سبب انتقال اطلاعات به بهترین شکل می‌شود.

 

• تخته وایت برد ضد خش

بردهای هوشمند ضد خش پیشرفته‌ترین بردهای هوشمند هستند. صفحه نمایش این بردها با استفاده از روکش مغناطیسی پوشانده شده و و مقاومت بالایی نسبت به ضربه، آب، انواع خط و خش، مواد شیمیایی و ساییدگی دارد.

 

ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت این نوع اسمارت برد در بین مردم شده عدم رنگ‌پذیری، ضد لک بودن و عدم جذب باکتری است.

 

• برد هوشمند لمسی

در این نوع smart board به جای ماژیک و قلم الکترومغناطیسی، از قلم‌های هوشمند استفاده می‌شود. توجه داشته باشید در هنگام کار با این بردها، حتما از قلم هوشمند مخصوص استفاده شود.

 

عدم استفاده از قلم مخصوص سبب استهلاک صفحه نمایش و ایجاد خطوط ریز و درشت بر روی برد می‌شود. امروزه تخته هوشمند لمسی به یکی از متداول‌ترین و پر فروش ترین بردهای هوشمند تبدیل شده است.

 

قیمت تخته هوشمند

 

مزایای خرید برد هوشمند چیست؟

امروزه اسمارت وایت برد به یکی از تجهیزات ضروری در کلاس‌های درس، سالن کنفرانس، جلسات اداری و … تبدیل شده است‌. استفاده از smart board با مزایای زیادی همراه است که شامل زیر می‌باشد:

 

• می‌توان smart white board را به کامپیوتر و لپ‌تاپ متصل و تصاویر، ویدئو، سایر فایل‌های پویا چند رسانه‌ای و نرم‌افزارها را نمایش داد.

 

• برد هوشمند پروژکتور، تصاویر را با رزولوشن بالا و کیفیت عالی نمایش می‌دهد.

 

• در صورت خرید برد هوشمند تاچ، می‌توان از دست و سایر قلم‌ها برای نوشتن استفاده کرد.

 

• یکی از مزایای اسمارت برد هوشمند، قابلیت ذخیره‌سازی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند تمام حواس خود را به درس داده و وقتشان را صرف نوشتن جزوه نکنند.

 

• دسترسی به اینترنت و سایر منابع آنلاین با اسمارت بردها امکان‌پذیر است؛ بنابراین هنگام تدریس می‌توان از منابع آنلاین و بروز نیز استفاده کرد.

 

• با استفاده از اسمارت برد هوشمند تدریس و آموزش آسان شده، بنابراین در وقت صرفه‌جویی می‌شود.

 

دلایل منع خرید SmartBoard

برد هوشمند پروژکتور در کنار مزایای فراوان، معایبی نیز به همراه دارد. البته این معایب به‌گونه‌ای نیست که مردم از خرید برد هوشمند منصرف شوند. از جمله این معایب عبارت است از:

 

1. برخی از معلم‌ها ممکن است کارکردن با بردهای هوشمند را به خوبی یاد نگرفته‌اند؛ بنابراین این دسته از معلم‌ها در راه‌اندازی و استفاده از تخته هوشمند دچار مشکل می‌شوند.

 

این امر ممکن حس ناخوشایندی در دانش‌آموزان ایجاد کند و اعتماد خود را نسبت به تسلط معلم در درس، از دست بدهند.

 

2. قیمت برد هوشمند نسبت به تخته سیاه و وایت برد معمولی، بالاتر است.

 

خرید برد هوشمند برای تمام کلاس‌های موجود در مدارس، نیاز به هزینه و بودجه بالایی دارد.

 

اما به دلیل اهمیت smart white board هوشمند در آموزش و یادگیری، شمار مدارس هوشمند روز به‌روز در حال افزایش است.

 

3. یکی از مشکلات اصلی برد هوشمند پروژکتور، روشن بودن دائمی دیتا پروژکتور برای انتقال تصاویر است.

 

افرادی که در حال تدریس و نوشتن بر روی smart whiteboard هستند، به‌طور پیوسته در معرض این نور قرار دارند.

 

این افراد نمی‌توانند ارتباط چشمی موثر و مناسبی با حاضرین در کلاس برقرار کنند.

 

4. اغلب دانش‌آموزان در زنگ‌های تفریح سوالات و مسائل خود را بر روی تخته سیاه حل می‌کردند‌.

 

استفاده از اسمارت برد هوشمند در زنگ تفریح و در زمان خاموش بودن پروژکتور، برای دانش‌آموزان غیرممکن است.

 

این مورد جزء معایب برد هوشمند نبوده؛ اما توانایی استفاده از تخته در زنگ‌های تفریح، حس مالکیت و مشارکت را به دانش‌آموزان القا می‌کند.

 

اگر دوست دارید در مورد نکات مهم خرید برد هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما مقاله راهنمای خرید بهترین برد هوشمند را مطالعه کنید.

 

اسمارت وایت برد

 

نکات خرید و نصب تخته هوشمند

سعی کنید اندازه برد هوشمند را با توجه به ابعاد اتاق خود انتخاب کنید. اسمارت وایت بردهای کوچک مناسب برای کلاس‌های کوچک هستند؛ اما اگر smart board را برای مکان‌های بزرگ می‌خواهید، ابعاد بزرگ این وسیله را خریداری کنید.

 

اسمارت برد را در مکانی قرار دهید تا تمام افراد حاضر در کلاس، زاویه دید مناسبی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های مهم در هنگام نصب تخته هوشمند پروژکتور، نور خورشید است‌‌‌‌.

 

تخته هوشمند را در مکان‌های سایه و به دور از نور خورشید نصب کنید. وجود نور خورشید سبب ناخوانایی نوشته و کیفیت پایین تصاویر شده و در دراز مدت بر روی صفحه نمایش برد، تاثیرگذار است.

 

از نصب اسمارت وایت برد در مکان‌های مرطوب و دارای گرد و غبار خودداری کنید؛ چرا که صفحه نمایش این وسیله نسبت به این عوامل، بسیار حساس است.

 

قیمت اسمارت برد در پرو استور

با توجه به وجود تخته‌های هوشمند فراوان در بازار، نمی‌توان قیمت ثابت و دقیقی برا بردهای هوشمند بیان کرد. عوامل و فاکتورهای مختلفی بر قیمت برد هوشمند تاثیرگذار هستند.

 

برند دستگاه، فروشگاه، نحوه خرید، نوع تخته سفید هوشمند و اندازه و ابعاد برد هوشمند از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت برد هوشمند هستند. بردهای هوشمند تکنولوژی جدید، مدرن و بروزی هستند که در مقایسه با وایت بردهای معمولی قیمت بالایی دارند.

 

اسمارت وایت بردهای ایرانی در مقایسه با برند خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبت تخته هوشمند سبب جلب توجه افراد زیادی به این وسیله شده است.

 

به‌ طوری ‌که امروزه فروش انواع اسمارت برد تعاملی در بازار، بسیار افزایش یافته است.

 

بهترین مرکز برای تخته وایت برد هوشمند

یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام خرید برد هوشمند، پیدا کردن فروشگاه معتبر و اعتماد به آن است. پرواستور یکی از بهترین، با تجربه‌ترین و بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان انواع برد هوشمند است.

 

این مجموعه برندهای معتبر تخته سفید هوشمند را همراه با ضمانت‌نامه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

اسمارت برد هوشمند

 

تمامی مراحل خرید از سایت پرواستور به‌صورت اینترنتی بوده و شما در هر شهری که باشید می‌توانید این محصول را به صورت غیر حضوری سفارش دهید.

 

از مهم‌ترین مزایای خرید برد هوشمند از پرواستور شامل خرید محصول حتی در روزهای تعطیل، ارائه محصولات با کیفیت همراه با ضمانت‌نامه، خرید برد هوشمند از تامین‌کننده اصلی، قیمتی پایین‌تر نسبت به همه جا و ارسال به سراسر نقاط کشور اشاره کرد.

 

ضمنا پرو استور برای مشتریانش امکان مشاوره‌ای کاملا رایگان را فراهم نموده است؛ بنابراین چنانچه دچار سردرگمی بین مدل‌های مختلف برد هوشمند هستید کافیست به سایت پروژکتور استور مراجعه نمایید و یا با شماره 021-52472000 تماس بگیرید.

 

پرو استور بهترین مرجع خرید ماشین‌های اداری

یکی از تکنولوژی‌های نوظهور و کاربردی تخته هوشمند، smart board یا اسمارت وایت برد است. با راه‌اندازی تخته هوشمند و انتقال اطلاعات از لپ‌تاپ یا کامپیوتر، قادر هستید تصاویر با کیفیتی را توسط پروژکتور به نمایش بگذارید.

 

از ویژگی‌های اسمارت برد می‌توان به امکان آموزش سریع و آسان، اتصال به اینترنت، ایجاد فضایی صمیمی برای دانش‌آموزان و … اشاره کرد.

 

استفاده از تصاویر، ویدئو، نمودار و سایر مولفه‌های بصری تاثیر زیادی در انتقال اطلاعات مختلف دارد که با interactive whiteboard امکان‌پذیر شده است.

 

اسمارت وایت بردها نسبت به تخته‌های معمولی قابلیت‌ها و امکانات زیادی داشته به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارند.