وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

 

 

دختر بی احساس کیست ؟منظور از دختر بی احساس چیست؟آیاد میدانید در برخورد با این افراد چگونه باید رفتار کنید؟

 

با اینکه بیشتر زمانها در خصوص زنان و دختران و نسبت به آنان صفاتی مانند حساس بودن و موجودات احساسی تعلق می‌گیرد ولی بعضی اوقات امکان دارد شرایط تغییر کند و موارد و مشکلاتی در طی زندگی سبب شوند که یک دختر یا زن نسبت به بسیاری از موارد بی تفاوت شوند.

 

همینطور شخصی را یک دختر بی احساس خطاب می‌کنند بی آنکه حتی بسیاری از اشخاص ریشه‌ها و علل این نبود احساس را درک کنند.

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

 

 

*با این ویژگی ها میتوانید یک دختر بی احساس را شناسایی کنید:

1- فردی مسئولیت پذیر نیست

2- شخصی ناسازگار است

3- در مقابل مسائل هیچ احساسی از خود شان نمی‌دهد

4- کارهایش را تنها خودش انجام می‌دهد

5- فرد دروغگویی است

6- گفته‌ها و رفتارش با هم یکی نیست

7- اهل احترام گذاشتن نیست

8- لجباز است

 

 

*اگر میخواهید بدانید باید با یک دختر بی احساس چگونه رفتار کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

 

1-سعی کنید پیش چشمان او به خودتان اهمیت دهید

اگر چنانچه شما هم کسی هستید که با یک دختر بی احساس مواجه هستید باید درک کنید و این نکته را بدانید که هنگامی که او به شما احساسی نشان نمی دهد و چیزی نصیب شما نمی شود .

 

بنابراین لازم نیست شما هم محبت را از وی گدایی کنید و در مقابل خودتان را دوست داشته باشید و باید به روشی با رفتارتان به او نشان دهید که شما هم به وی وابستگی ندارید و بدون او هم زندگی برایتان آسان است و تلاش کنید کار هایی را انجام بدهید که برای آنها خوشحال می شوید و از آنها لذت می برید.

 

2-همیشه پیشش نباشید و تایم هایی را از او فاصله بگیرید

چنانچه با یک دختر بی احساس در ارتباط هستید و زمانی که می بیند همه کارهایی که نیاز است را برای حفظ رابطه و نگه داشتن وی انجام داده اید و هیچ نتیجه ای نمی گیرید.

 

بنابراین تلاش کنید پس از این کار، حقیقت بین باشید و از او فاصله بگیرید چون شما نمی توانید به تنهایی همه سعی خود را به کار بگیرید و یا همه مسئولیت ها را بر عهده داشته باشید شاید وی هم در نتایج این کار به این درک برسد که نمی تواند همیشه به شما بی توجهی کند و شما را نادیده بگیرد.

 

3-علت را جویا شوید و به دنبال دلیل ماجرا باشید

چنانچه با دختری مواجه شده اید که درگذشته بی احساس نبوده و شاید این خصوصیت را بعد ها در او دیده اید بنابراین به این موضوع فکر کنید که امکان دارد دلیلی داشته باشد و به دنبال این دلیل باشید زیرا امکان دارد این فرد به علت ضعف یا مشکلی که دارد و می خواهد شما متوجه نشوید.

 

این خصوصیت را پیدا کرده است بنابراین در این زمانها کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از پی بردن دلیل او را پشتیبانی کنید و ضعف های او را قبول کنید و طوری با او رفتار کنید که متوجه شود شما در هر صورت او را دوست دارید و می خواهید به او کمک کنید.

 

 

4-به هیچ وجه اصرار و تلاش نکنید او را عوض کنید

بسیاری از رابطه ها میان اشخاص با امید تغییر و اصلاح آغاز می شود ولی باید گفت که شاید تغییرات جزئی در فردی و رفتار او اتفاق بیفتد ولی تغییرات بزرگ واقعا کاری سخت و دست نیافتنی است پس چنانچه شما هم با یک دختر بی احساس در ارتباط هستید و تصمیم دارید که او را شریک زندگی آینده خود کنید.

 

باید بدانید که سعی برای تغییر و اصلاح قطعا کاری سخت است و مشکلات بعدی را هم به دنبال می آورد. بنابراین چنانچه او را دوست دارید باید کمبود های او و خصلت هایش را قبول کنید و اطمینان پیدا کنید که در آینده برایتان قابل تحمل است و گرنه نمی توانید با او ادامه دهید و یا از او فردی دیگر بسازید.

 

 

5-سعی کنید تحت هر شرایطی با او رو راست باشید

چنانچه شما هم شخصی هستید که به یک دختر بی احساس علاقه مند شده اید و یا می خواهید با او در ارتباط باشید با او بنشینید و مستقیم و رو راست از او بپرسید که چرا این خصوصیت را دارد .

 

زیرا برخی از اشخاص همیشه این طور سرد و بی احساس نبوده اند و امکان دارد خلاء یا رفتاری از طرف روبرو و یا هر اتفاق دیگری سبب این کار شده باشد.

 

پس در این وقتها حتما باید صبور باشید و به طرف مقابلتان یعنی دختر بی احساس در مورد موضوعات و مشکلاتش به خوبی گوش کنید و به جای ملامت و سرزنش او را درک کنید و تا جایی که می توانید به او کمک کنید زیرا اگر این موضوع تنها برای مدتی باشد قطعا او بعد ها قدردان صبر شما خواهد بود.

 

6-در مرحله بعد باید با خودتان روراست باشید

چنانچه با یک دختر بی احساس روبرو شده اید و شاید فاصله گرفتن و قطع رابطه به یکباره برایتان امری سخت است صادقانه از خود سوال کنید که آیا همه سعی تان را در سوی بهبود شرایط به کار گرفته اید و آیا علل کافی برای فاصله گرفتن و قطع ارتباط با او را دارید و ببینید که آیا شما هم دارای خلاء هستید یا تنها طرف مقابلتان این طور است بنابراین اگر این کار ها را انجام دادید و به نتیجه رسیدید میتوانید تصمیم آخر را بگیرید.

 

 

منظور از دختر بی احساس چیست و چگونه باید با او رفتار کرد؟

*چطور بی احساس شوید ؟

خوب، ولی این کار چطور انجام میشود؟ اگر توصیه هایی مثل “ولش کن !” یا ” بهش فکر نکن!” را تا به حال شنیده اید، باید گفت که ضمیر ناخودآگاه شما، آنها را مسخره دانسته و ارسال احساسات منفی به شما را با استفاده از این عبارات، متوقف نخواهد کرد.خوب ، ولی این احساسات واقعا چگونه متوقف میشوند ؟

 

1-انتظار آینده را نکشید 

خب، مثلا ایمیلی که منتظرش بودید، تاخیر داشته است. و احتمالا در حال حاضر حس بدی دارید زیرا در ذهن خود، حس کرده اید که اعتباری ندارید. شما باید هرگونه انتظار را همین اکنون تمام کنید تا کنترل احساسات خود را دوباره به دست گیرید.

 

در مقابل چک کردن های وسواسی مقاومت کنید : اگر اتفاقی در زندگی شما افتاده و در نتیجه آن، درحال چک کردن مداوم تلگرام، ایمیل و یا پیامهای خود هستید، این کار را همین اکنون متوقف کنید.

 

 

2-خود را در موضع قدرت قرار دهید 

وقتی شما مدام خود را در حالت قدرت تصور میکنید، ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده و رفتار شما بصورت قدرتمندانه تنظیم خواهد شد.

 

وقتی همه ی رفتارهای شما، صدای شما، لحن و شیوه حرف زدن شما و…قدرت را نشان دهد، کم کم این حس را در درون خود نیز خواهید دید و ضمیر ناخودآگاه شما با تکرار ، برنامه ریزی خواهد شد.

 

 

3-از حس های منفی استفاده کنید 

فکر کنید که با نگران بودن و ترسیدن، چگونه به نظر خواهید رسید. آیا این، همان چیزی است که میخواستید باشید ؟ هنگامی که از محرک های منفی استفاده نموده و حتی قدری بدبین شوید، می بینید که تمایل شما برای رفتار احساسی، کمتر خواهد شد.

 

 

4-پنجره هایی را به خود نشان دهید که سبب شوند کنترل احساساتتان را به دست بگیرید 

شما میتوانید، یک واقعیت ثابت در زندگی خود را، از هزاران دید نگاه کنید تا هر پرسپکتیو، احساس متناظر با آنرا به شما بدهد. شما باید این هنر را داشته باشید که از بهترین پنجره نگاه کرده و به این ترتیب احساسات خود را سمت و سو دهید.

 

امیدوارم که این مطلب برای شما سو بخش بوده باشد…