وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ویتامین c لیمو ترش با اینکارها از بین میرود

ویتامین c لیمو ترش با اینکارها از بین میرود

ویتامین c لیمو ترش با اینکارها از بین میرود

 

لیمو ترش یکی از مرکبات بسیار مفید و سرشار از ویتامین c است که برای پوست و سیستم ایمنی بدن بسیار مورد نیاز است . برخی از افراد به خصوص قدیمی‌ها بنا بر عادت همیشگی همراه چای خود حتما از یک عدد لیمو ترش استفاده می‌کنند تا به اینصورت از مزایای آن بهره‌مند شوند، اما انجام این کار بسیار اشتباه است. طبق مطالعات گوناگون این عمل منجر به از بین رفتن ویتامین‌های C موجود در لیموترش می‌شود و به راحتی به مینای دندان آسیب زده و خشکی دهان را به وجود می‌آورد.

 

برخی از افراد به خصوص قدیمی‌ها بنا بر عادت همیشگی همراه چای خود حتما از یک عدد لیمو ترش استفاده می‌کنند تا به اینصورت از مزایای آن بهره‌مند شوند، اما انجام این کار بسیار اشتباه است. طبق مطالعات گوناگون این عمل منجر به از بین رفتن ویتامین‌های C موجود در لیموترش می‌شود و به راحتی به مینای دندان آسیب زده و خشکی دهان را به وجود می‌آورد.

 

هشدار‌های زیر را جدی بگیرید

 

۱_ آب لیمو ترش با گوجه فرنگی سازگار نبوده و نباید همراه با آن مصرف شود.

 

۲_ به هیچ عنوان از آب لیموی کهنه استفاده نکنید؛ چرا که باعث تولید اسید‌های مضر شده و برای بدن خوب نیست.

 

۳_ از زمان برش لیمو تا مصرف آن نباید مدت زمان زیادی بگذرد و به هیچ عنوان همراه غذا‌های داغ به خصوص چای میل نشود؛ چرا که باعث از بین رفتن ویتامین‌های C موجود در آن شده و برای بدن مضراتی به وجود می‌آورد.

 

۴_ برخی افراد به نگهداری آب لیمو ترش در یخچال نگهداری می‌کنند و در زمان‌های مختلف به خصوص تهیه سالاد در آن استفاده می‌کنند، اما انجام این کار باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در آن شده و منجر به سمی شدن غذا خواهد شد.

 

ویتامین c لیمو ترش با اینکارها از بین میرود