وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشاوره خرید و قیمت پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی گلد، پرمیوم، وی آی پی، پنج ستاره

مشاوره خرید و قیمت پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی گلد، پرمیوم، وی آی پی، پنج ستاره

مشاوره خرید و قیمت پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی گلد، پرمیوم، وی آی پی، پنج ستاره

 

امروزه، بسیاری از افراد تغذیه مناسبی ندارند و این موضوع باعث می شود که ریز مغذی ها، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن آن ها، بسیار کاهش پیدا کنند.

 

اهمیت استفاده از مکمل های تغذیه ای تا جایی است که برخی از افراد با مصرف این مکمل ها، می توانند از بروز بیماری های مختلف پیشگیری کنند.

 

سوپرفود NBS یکی از انواع مکمل های تغذیه ای است که برای تامین انواع ویتامین ها و مینرال های مورد نیاز بدن استفاده می شود.

 

اما تفاوت بسیار بزرگی برای این مکمل تغذیه ای وجود دارد که باعث شده است این مکمل نسبت به مکمل های مشابه خود، برتری پیدا کند.

 

در ادامه این مقاله در رابطه با اینکه سوپرفود nbs چیست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت می کنیم.

 

سوپرفود NBS چیست؟

سوپرفود یک مکمل تغذیه ای طبیعی است که برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این مکمل تغذیه ای به صورت طبیعی و با دانش روز از دانه غلات بدست می آید.

 

کیفیت بالای این مکمل باعث شده است که افراد بسیار زیادی علاقه مند به خرید و مصرف این مکمل باشند.

 

این مکمل می تواند برای پیشگیری از بیماری ها، سم زدایی بدن و تامین کلیه ریز مغذی های مورد نیاز بدن افراد مورد استفاده قرار گیرد.

 

مشاوره خرید و قیمت پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی گلد، پرمیوم، وی آی پی، پنج ستاره

 

جهت مشاوره مصرف و خرید یا استعلام قیمت سوپرفود nbs دکتر خلخالی میتوانید با شماره های 09176320681 و 09029989064 (محمدی)  تماس حاصل فرمایید. با تشکر

 

تفاوت این مکمل تغذیه ای با مولتی ویتامین های مینرال

همانطور که اشاره کردیم، سوپر فود NBS یک مکمل تغذیه ای است که می تواند ویتامین ها و مینرال های مختلف را برای بدن تامین کند. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت سوپرفود ان بی اس با مولتی ویتامین های مینرال در چیست؟

 

• سوپرفود NBS به غیر از اینکه دارای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد، کلیه ریز مغذی های مورد نیاز بدن را تامین می کند. ریزمغذی های موجود در این مکمل شامل بیوفلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فنلی، آنزیم های پروتئولیتیک، اسیدهای چرب امگا 3، فیبر محلول در آب، کوآنزیم ها و کوفاکتورها و … می باشند.

 

• این مکمل به غیر از اینکه باعث تامین ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن افراد می شود، می تواند میزان مواد معدنی و ویتامین ها را در بدن بالانس کند.

 

• سوپرفود می تواند در طی چند روز (5 تا 15 روز اول مصرف) اثر سم زدایی داشته باشد و تمامی سموم و مواد مضر را از داخل سلول ها دفع کند.

 

اهمیت استفاده از سوپر فود nbs برای افراد و گروه های سنی مختلف

اهمیت مصرف سوپرفود چیست؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از شما وجود دارد. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن، باید به صورت همکار در بدن فعالیت کنند.

 

یعنی این مواد مغذی، به صورت گروهی فعالیت خود را شروع می کنند و ادامه می دهند. کمبود یک ماده مغذی، باعث مختل شدن عملکرد ماده مغذی دیگر در بدن خواهد شد.

 

این موضوع ایجاب می کند که افراد در تمامی بازه های سنی، کلیه مواد معدنی، ریز مغذی ها و ویتامین ها را به صورت منظم و متعادل مصرف کنند.

 

سوپرفود NBS به عنوان یک مکمل تغذیه ای، می تواند علاوه بر تامین ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن، میزان آن ها را نیز در بدن بالانس کند.

 

از طرف دیگر، سوپرفود NBS می توان باعث کاهش سموم ایجاد شده در سلول های بدن شود و تمامی سموم را از طریق ادرار دفع کند.

 

به همین خاطر، ممکن است افراد در دوران سم زدایی که حدود 5 تا 15 روز اول است، یک سری عوارض مانند ادرار زیادتر، تغییر رنگ ادرار، تعریق و … داشته باشند که به خودی خود رفع خواهند شد.

 

چه کسانی مجاز به مصرف سوپر فود نمی باشند؟

• افراد دارای بیماری صرع مقاوم به درمان

• افرادی که پیوند عضو انجام داده اند.

• افراد دارای بیماری سلیاک و داشتن حساسیت به گلوتن

• افراد دارای بیماری های FMF و ALS

 

جمع بندی نهایی

سوپرفود NBS به عنوان یک مکمل تغذیه ای طبیعی، می تواند فواید بسیار زیادی برای بدن داشته باشد.

 

به همین خاطر، گروه های سنی مختلف بر اساس وزن و نیاز خودشان، می توانند اقدام به خرید این مکمل کنند و به صورت روزانه از آن استفاده نمایند.