وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

 

در جامعه امروزی بیشتر افراد صاحب حداقل یک گوشی موبایل هستند پس در نتیجه با افزایش این حجم از گوشی‌های موبایل، امکان تعمیر کردن آنها نیز وجود دارد.

 

از طرفی دیگر، نه تنها تعمیرات گوشی موبایل و دیگر لوازم‌های الکترونیکی به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است، بلکه آموزش تعمیرات موبایل هم به یکی از رشته‌های پر درآمد و پر تقاضا در آموزشگاه‌های معتبر تبدیل شده است.

 

از طرفی، یادگیری تعمیر موبایل نه تنها باعث کارآفرینی می‌شود بلکه باعث کمک کردن به صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی کاربران موبایل نیز می‌شود.

 

هزینه‌های زیاد خرید موبایل، و همچنین افزایش نرخ ارز از جمله دلایل ترجیح دادن تعمیر موبایل، به تعویض آن است.

 

زمانی که گوشی موبایل شما دچار اختلال می‌شود، اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این است که، بهترین مرکز برای تعمیرات موبایل کدام مرکز است؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

امروزه تعمیر گوشی موبایل از اساسی‌ترین نیازهای هر کاربری به شمار می‌رود. و همچنین

 

گوشی موبایل یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های تکنولوژیک در تاریخ بشریت است. نویسندگان پیش‌بینی می‌کنند که در دو یا سه نسل دیگر، استفاده از تلفن‌های همراه پیشرفت‌های هیجان‌انگیزتری برای دستیابی به مزایای کامل آن خواهد داشت.

 

تعمیرات گوشی موبایل در واقع به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که شامل تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری هستند.

 

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

 

همان طور که می‌دانیم دنیای دیجیتال هنوز با چالش‌های زیادی، در حال تحول است.

 

گوشی موبایل، یکی از وسایلی است، که صنعت مخابرات را متحول کرده است.

 

همچنین برخی از مطالعه‌ها نشان داده که حدود 90 درصد از مردم قادر به نصب، حذف و تعمیر سیستم‌های تلفن همراه بوده و همچنین با استفاده از ابزارهای مختلف در تعمیر گوشی موبایل آشنایی دارند.

 

امروزه با افزایش نرخ گرانی، تعمیر کردن گوشی موبایل منطقی تر از تعویض کردن آن است.

 

شاید تصور کنید تعمیر گوشی موبایل کاری آسان است. اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه این امر، امری تخصصی شده که به تجربه و دانش بالایی نیاز دارد.

 

بنابراین برای تعمیر گوشی سامسونگ ،اپل، شیائومی و دیگر برندها نیاز به یک متخصص حرفه‌ای و یک تعمیرگاه عالی است.

 

در امدادکاران شما با انواع مشکلات گوشی و راه حل‌های آنها، و یادگیری تکنیک‌های تخصصی برای رفع مشکل و از همه مهمتر آشنایی با ویژگی‌های یک تعمیرگاه خوب و قابل اطمینان، و بسیاری از موضوعات دیگر آشنا می‌شوید.

 

در اینجا با لیستی از ابزارها و تجهیزات حرفه‌ای تعمیرات گوشی موبایل آشنا خواهیم شد:

لحیم کاری، ایستگاه لحیم کاری، نگهدارنده PCB / پایه PCB، سیم لحیم کاری، مولتی متر، تشک آنتی استاتیک (ESD Mat)، میکروسکوپ یا ذره بین، لامپ ذره بین، دمنده هوای گرم، کیت ابزار تعمیر گوشی موبایل، پیچ گوشتی دقیق، کیت پیچ گوشتی، کیت پیچ گوشتی، درب بازکن تلفن همراه، موچین، منبع تغذیه DC، تقویت کننده باتری، تستر باتری، جعبه JIG تست، تستر LCD

 

مشکلات رایجی که در یک تلفن همراه ممکن است پیش بیاید:

. مشکل در دمای گوشی

. مشکل باتری گوشی

. پر بودن حافظه گوشی

. کند بودن گوشی

 

امدادکاران، مرکزی تخصصی در زمینه تعمیرات موبایل در تهران

تکنسین تعمیرات گوشی موبایل در این مرکز با بهره گرفتن از روش‌های نوین و ابزار و تجهیزات تخصصی‌، انواع مشکلات، چه در زمینه نرم افزار و چه در سخت افزار، مدل ها و برندهای متفاوت گوشی را شناسایی می کند و ایراد آن را رفع می نماید.

 

در صورت نیاز به عوض کردن قطعه، در این مجموعه از قطعات اورجینال و اصل استفاده می شود.

 

در امدادکاران هدف اصلی ارائه خدمات با کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان است. البته رضایت مشتری از مجموعه ،مهم‌ترین هدف این مجموعه می باشد.

 

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

 

تعمیر موبایل چه مقدار زمان لازم دارد؟

یک مجموعه خوب و با کیفیت، تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، گوشی موبایل شما را تعمیر کند، اما گاهی هم پیش میاید که به دلیل مواردی، تعمیر موبایل طول بکشد.

 

مجموعه امدادکاران، به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی‌های اپل، سامسونگ، شیائومی و برندهای دیگر در تهران با به کار گیری قطعات اورجینال و اصل و همچنین داشتن متخصصین حرفه‌ای در زمینه تعمیر موبایل، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

 

پیدا نکردن علت دقیق خرابی گوشی موبایل، از جمله مواردی است که امکان دارد زمان تعمیر گوشی شما را مدت کمی طولانی کند.

 

ضربه خوردن تاچ ال سی دی، شناسایی نشدن کارت حافظه توسط گوشی، عدم اتصال گوشی به شبکه، از جمله بعضی از موارد مشکلات کاربران موبایل است که در گروه مشکلات سخت افزاری هستند.

 

در واقع مشکلات موبایل شامل قسمت‌های نرم افزاری هم می‌‌شود .ولی به هر حال شما در مجموعه امدادکاران می‌توانید با خیالی آسوده، تعمیر موبایل خود را به بهترین نحو انجام دهید.

 

نکته دیگری که وجود دارد این است که، تعمیر هر موبایل با دیگری فرق دارد به همین جهت در ادامه به طور جداگانه به بررسی تعمیر هر کدام از انواع برندها می پردازیم.

 

چرا تعمیر گوشی موبایل، نسبت به تعویض و یا خرید مجدد آن به صرفه تر است؟

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

گوشی های سامسونگ هم به لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری بسیار قدرتمند هستند اما با این حال ممکن است کاربران برای تعمیر موبایل سامسونگ نیز به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند.

 

در صورت بروز مشکل برای گوشی سامسونگ شما جای نگرانی نیست. مشکل خود را، چه نرم افزاری چه سخت افزاری می توانید به مجموعه امدادکاران که به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران است بسپارید.

 

تعمیرات موبایل اپل

همان‌طور که می‌دانید آیفون‌ها از خاص‌ترین نوع موبایل‌ها هستند و تعمیر کردن هر کدام از آنها، با دیگری کاملا متفاوت است.

 

به طور مثال تعویض باتری یا تعویض گلس در آنها کمتر از چند ساعت انجام می‌شود. اما ایرادیابی فنی در آنها ممکن است طولانی تر باشد.

 

از مزیت‌های تعمیر گوشی آیفون در نمایندگی، در دسترس بودن همیشگی تعمیرکاران حرفه‌ای در نمایندگی را می توان نام برد.

 

تعمیرات موبایل شیائومی

در امدادکاران که نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی نیز می‌باشد، با استفاده از مدرن‌ترین ابزارها و همچنین متخصصان حرفه‌ای و با تجربه تمامی موارد سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌شود.

 

استفاده از قطعات اصلی شیائومی و همچنین داشتن کارت گارانتی تضمینی باعث افزایش کیفیت کار این نمایندگی تعمیرات شیائومی شده است.