وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

 

تنوع برند و مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی در کنار قیمت  دستگاه تصفیه آب تصمیم بسیار مهمی است که انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی را کمی مشکل کرده است.

 

تنوع دستگاه های تصفیه آب در بازار بسیار زیاد است و برای همین باید قبل از خرید از نوع برند و شرکت های معتبر در ایران اطلاعات کافی را بدست آوریم.

 

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان در ایران است که شما عزیزان می توانید جهت خرید و راهنمایی دستگاه های تصفیه آب خانگی خود با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

 

● قلیایی

یکی از انواع دستگاه های اسمز معکوس که دارای 7 فیلتر می باشد تصفیه آب قلیایی است.

 

این دستگاه عملکردی مشابه دستگاه های 6 مرحله ای دارد ولی د ر مرحله ی هفتم آن ها برای یونیزه کردن آب یک فیلتر قلیایی به آن اضافه شده است.

 

این فیلتر با تنظیم سختی آب مطابق استاندارد جهانی، آن را یونیزه کرده و یه آن خواص آنتی اکسیدانی می دهد.

 

آب قلیایی باعث می شود تا سلول های سرطانی اجازه ی رشد را در بدن نداشته باشند.

 

هم چنین نوشیدن این آب با افزایش متابولیسم بدن باعث حفظ و یا کاهش وزن شما می شود.

 

● اسمز معکوس

بسیاری از دستگاه ها تصفیه آب معتبر بازار از نوع اسمز معکوس هستند. اسمز معکوس روشی است که توسط آن املاح آب تا 99 درصد کاهش می یابد و سختی آب کم می شود.

 

در این روش توسط فیلتر ممبران که دارای غشایی با منافذ بسیار ریز است املاح و هر نوع ذره ی آلوده ی موجود در آب به دام می افتند.

 

آب تصفیه کن های اسمز معکوس در بازار حداقل 5 فیلتر دارند اما اغلب آن ها 6 مرحله ای هستند.

 

این دستگاه ها قادرند تا انواع آلودگی های آب از جمله رسوبات، مواد شیمیایی، کلر، نیترات، فلزات سنگین و املاح ریز از بین ببرد و با افزودن مواد معدنی به آب، خواص مفیدی را به آن اضافه کند.

 

دستگاه های اسمز معکوس زیر سینکی هستند و می توان فیلتر های بیشتری نیز به آن ها اضافه کرد. فیلتر های این دستگاه به ترتیب عبارتند از فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال.

 

تصفیه آب مینروا که توسط شرکت تصفیه آسا عرضه می شود از نوع اسمز معکوس می باشد که قادر است تا 001/0 میکرون ذرات و ناخالصی های آب را از بین ببرد و بهترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار دهد.

 

این دستگاه را می توانید با گارانتی شرکت و همراه با خدمات پس از فروش و مناسب ترین قیمت از وب سایت تصفیه آسا خریداری نمایید.

 

● فرابنفش

در بسیاری از مناطق آب دارای آلودگی های میکروبی زیادی است که کلرزنی نشده است. مانند ویلاها و شهرک ها که از آب چاه استفاده می کنند.

 

برای تصفیه این آب ها دستگاه فرابنفش کمک زیادی می کند. این دستگاه که روش اسمز معکوس در آن استفاده می شود یک فیلتر فرابنفش در آخرین مرحله خود دارد.

 

فیلتر فرابنفش درون خود دارای یک لامپ یووی است که این لامپ اشعه ماورابنفش را به آب می تاباند و با این کار میکروب ها و باکتری های آب از بین می روند و کاملا ضد عفونی می شوند.

 

اشعه این فیلتر ضرری برای انسان ندارد و حتما باید در آخرین مرحله دستگاه قرار بگیرد.

 

● اولترافیلتراسیون

اولترافیلتراسیون یکی از انواع روش های تصفیه آب است که با اسمز عکوس متفاوت است. در این روش تنها رسوبات و مواد شیمیایی آب از بین می رود.

 

این دستگاه فیلتر های کمتری دارد و به دلیل نداشتن ممبران نمی تواند املاح آب را از بین ببرد.

 

به این دستگاه ها آب تصفیه کن پیش تصفیه نیز می گویند که برای آب هایی مناسب است که سختی کمتری دارند.

 

دستگاه های uf بسیار ارزان تر از تصفیه آب اسمز معکوس می باشد.

 

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

 

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

برند مینروا بهترین برند تصفیه آب خانگی در ایران می باشد که ساخت کشور تایوان است و دارای نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی می باشد.

 

برند مینروا تنها برند دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت ، استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا ، استاندارد جهانی کنترل کیفیت آب آشامیدنی و گواهینامه تاییدیه اروپا می باشد.

 

تصفیه آب مینروا با بهره گیری از فیاتر ممبران اسمزمعکوس آمریکایی مارک فیلمتک ، توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا 0/0001 میکرون را داراست.

 

مخزن ذخیره آب تصفیه کن مینروا یک تانک تحت فشار آب تصفیه کن است که به شما این امکان را می دهد که در صورت قطع برق و آب از 16 لیتر آب تصفیه شده استفاده نمایید.

 

برای خرید دستگاه تصفیه آب مینروا شما می توانید به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

 

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

یکی از اصلی ترین نکات در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی انتخاب نمایندگی های معتبر است تا علاوه بر تهیه یک دستگاه اورجینال و اصل تایوانی، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را نیز مناسب تر از فروشگاه های متفرقه پیدا کنید.

 

شرکت تصفیه آسا با سابقه ی فعالیت طولانی، ارائه کننده ی آب تصفیه کن های تایوانی معتبر است که با گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت و با خدمات پس از فروش مناسب آن ها را به مشتریان خود عرضه می کند.

 

محصولات این شرکت کاملا تایوانی اصل و دارای کیفیت درجه یک می باشند.

 

هم چنین قطعات دستگاه تصفیه آب مثل فیلتر ها را نیز می توانید از آن تهیه نمایید و برای تعویض فیلتر های خود نیز با شرکت تماس بگیرید تا با بهترین قیمت خدمات دستگاه تصفیه آب را برایتان انجام دهند.

 

شما می توانید بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را در این مجموعه مشاهده نمایید. ارسال و نصب رایگان دستگاه به استان تهران و البرز رایگان است و پشتیبانی طولانی مدت نیز شامل حال مشتریان عزیز می شود.

 

وب سایت مجموعه تصفیه آسا این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد تا در زمان کوتاهی بتوانید خرید اینترنتی تصفیه آب خود را انجام دهید و با مشاهده ی مشخصات هر محصول و مقایسه ی آن ها با یکدیگر بهترین دستگاه را برای منزل خود انتخاب نمایید.

 

این شرکت نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشاوره ی خرید آب تصفیه کن به صورت شبانه روزی با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.