وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یادگیری خلاقانه در دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

یادگیری خلاقانه در دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

یادگیری خلاقانه در دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

 

آموزش یکی از مهم ترین و محوری ترین مسائل مورد توجه در جامعه مدرن امروزی است. علت آن هم پیشرفت سریع و بی سابقه علم در چندین دهه گذشته است.

 

همین امر باعث شده تا خانواده ها توجه ویژه ای به مقوله آموزش و پرورش فرزندان خود داشته باشند. بعد از محیط خانواده که اولین کانون آموزش و پرورش کودکان به شمار می رود، مدرسه دومین خانه یادگیری و پرورش بچه ها به حساب می آید.

 

دبستان پسرانه ایران اروپا با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آموزش و پرورش در مدرسه اقدام به ارائه خدمات ویژه و برجسته فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان کرده است.

 

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از ویژگی ها و خدمات دبستان پسرانه ایران اروپا بیشتر آشنا شوید.

 

محیط دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

یکی از اولین شاخص های مهم و تاثیرگذار در یادگیری کودکان ساختمان محل آموزش است.

 

محیط دبستان پسرانه ایران اروپا با برخورداری از جذابیت های بصری و رنگ آمیزی محیطی جذاب، یکی از مهمترین نیازهای دانش آموزان که شادابی و بالا بردن انگیزه می باشد را برطرف کرده است.

 

استفاده از رنگ های شاد و ساختمان شکیل و جذاب باعث جلب دانش آموزان به حضور در محیط و حضور در مدرسه می شود.

 

فضای آموزشی جذاب ، یادگیری خلاقانه در دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

فضای آموزشی جذاب

 

امکانات آموزشی دبستان پسرانه ایران اروپا

دومین شاخصه موثر در یادگیری دانش آموزان مسئله امکانات آموزشی مناسب و کارآمد است.

 

دبستان پسرانه ایران اروپا با بهره گیری از به روز ترین سخت افزارها و نرم افزارهای آموزشی، محیطی کاملا علمی و در عین حال سرگرم کننده را برای دانش آموزان ایجاد کرده است.

 

تمام امکانات و وسایل موجود در دبستان پسرانه ایران اروپا از باکیفیت ترین و بهترین برندها تهیه شده است.

 

ما به ارائه خدمات آموزشی در کنار امکانات رفاهی برتر اعتقاد داریم و به همین دلیل است که خدمات هتلینگ 5 ستاره را به دانش آموزان عزیز ارائه می دهیم.

 

کادر آموزش دبستان پسرانه ایران اروپا

اگرچه که عواملی همچون محیط ساختمان آموزشی و امکانات آموزشی دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا) در سطح کشور زبان زد و بدون رقیب است، اما اینها به تنهایی برای ما کافی نیست.

 

از نظر مدیریت مدرسه، این امکانات در کنار برخورداری از کادر آموزشی مجرب و فوق حرفه ای معنا پیدا می کنند.

 

دبستان پسرانه ایران اروپا با به کارگیری بهترین و برجسته ترین کادرهای آموزشی کشور، یادگیری پایدار و خلاقانه دانش آموزان را تضمین می نماید.

 

از آنجایی که در انتخاب کادر آموزش به دقت و بسیار سختگیرانه عمل می کنیم، به همین جهت از کیفیت و سطح بالای دانشی کادر آموزش خود نیز کاملا مطمئن هستیم.

 

کادر آموزشی و امکانات مدرن

کادر آموزشی و امکانات مدرن

 

متدهای تدریس به روز

یکی از مهم ترین عواملی که دبستان پسرانه ایران اروپا را از سایر مجموعه های آموزشی کشور متمایز و برجسته می نماید، استفاده از متدهای تدریس به روز و خلاقانه است.

 

هلدینگ آموزشی ایران و اروپا از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه آموزش، تجهیزات کمک آموزشی و نشر کتاب های آموزشی آغاز کرد.

 

در طی سالیان متمادی آموزش، این مجموعه همواره به دنبال به کارگیری جدیدترین، جذاب ترین و خلاقانه ترین متدهای آموزشی در کشور بوده است.

 

از آنجایی که محوریت قرار دادن آموزش علمی و خلاقانه همواره در دستور کار کادر آموزشی مجموعه ایران و اروپا می باشد، دبستان پسرانه ایران اروپا کتب و الگوی آموزشی خاص خود را ایجاد کرده است.

 

برخی از روش های آموزشی این دبستان عبارتند از:

 

• آموزش داستان وار (Storification of Pedagogy)

• بازی همراه با درس

• آموزش از طریق کار گروهی

• برگزاری کلاس های آنلاین

 

آموزش داستان وار (Storification of Pedagogy)

یکی از برجسته ترین اقدامات دبستان پسرانه ایران اروپا استفاده و به کارگیری کتب و الگوی آموزشی خاص خود است.

 

این الگوی آموزشی که در سطح جهانی به آموزش داستان وار (Storification of Pedagogy) معروف می باشد، یکی از به روز ترین متدها و روش های تدریس در سطح دنیا به حساب می آید.

 

آموزش داستان وار شده این مدرسه بر اساس الگوی آموزشی مصوب آموزش و پرورش گردآوری و تنظیم گردیده است.

 

به همین دلیل کتب تالیف شده نیز مطابق با الگوی مصوب آموزشی کشور اما با رویکردی کاملا به روز و خلاقانه تهیه شده است.

 

یادگیری خلاقانه ، یادگیری خلاقانه در دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا)

یادگیری خلاقانه

 

بازی همراه با درس

دومین مورد از متدهای تدریس در دبستان پسرانه ایران اروپا آموزش از طریق بازی همراه با درس است. یکی از مهمترین نکاتی که در آموزش به کودکان کمتر مورد توجه قرار می گیرد، یادگیری خلاقانه است.

 

آموزش از طریق بازی به کودکان این فرصت را می دهد تا در عین حالی که مطالب جدید را می آموزند، سرگرم شده و از آنچه که فرا گرفته اند لذت ببرند.

 

آموزش از طریق کار گروهی

یکی از مسائل مهمی که در دوران کودکی و در مدرسه باید مورد توجه قرار گیرد، اهمیت کار گروهی و حس تعاون است. آنچه که باعث موفقیت دانش آموزان در دوران بزرگسالی می شود، آموختن نحوه صحیح ارتباط برقرار کردن با دیگران است.

 

آموزش از طریق کار گروهی به در دبستان پسرانه ایران اروپا یکی از مهمترین متدهای مد نظر کادر آموزشی مدرسه به حساب می آید.

 

برگزاری کلاس های آنلاین

دبستان پسرانه ایران اروپا تنها به یادگیری در محیط مدرسه اکتفا نکرده است. این مدرسه برای تقویت یادگیری دانش آموزان اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین آموزشی کرده است.

 

چنین فعالیت های فوق برنامه و تقویتی باعث بالا رفتن سطح علمی دانش آموزان و ثبات در یادگیری آنها می شود.

 

سایر خدمات دبستان پسرانه ایران اروپا

خدمات دبستان پسرانه ایران اروپا تنها به موارد ذکر شده فوق خلاصه نمی شود. این مجموعه گستره وسیعی از امکانات و خدمات آموزشی و رفاهی دیگر را نیز در بر می گیرد. برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از:

 

• رستوران

• سرویس مدرسه

• سالن ورزشی سرپوشیده

• زمین بازی رو باز

 

رستوران مدرسه

رستوران مدرسه

 

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی برخی از امکانات و خدمات خاص و فوق لوکس دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا) اشاره کردیم. برخی از ویژگی های مختص این مجموعه آموزشی را به تفصیل بیان کردیم.

 

به روز ترین متدهای آموزشی مورد استفاده در این دبستان را توضیح دادیم. می توانید برای آشنایی بیشتر با کادر آموزشی و محیط دبستان پسرانه ویستا (ایران اروپا) ، به صورت حضوری و یا از طریق تلفنی با کارمندان مجموعه ارتباط برقرار کنید.