وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

برد پکیج دیواری یکی از مهم ترین قطعات در پکیج بوده و بنا به دلایل گوناگونی خراب شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد. علائم خرابی برد پکیج دیواری گوناگون و متفاوت می باشد.

 

آشنایی با این نشانه ها باعث می شود تا هنگام بروز مشکل به سرعت ایراد به وجود آمده رفع شده و از بروز مشکلات گسترده تر خودداری می کند.

 

با توجه به نقش مهم برد در پکیج های دیواری در این مقاله قصد داریم به صورت جامع به بررسی نشانه های خرابی برد پکیج و نحوه عیب یابی و تعمیر آن بپردازیم.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

1.نمایان شدن کدهای خطا مهم ترین نشانه خرابی برد پکیج

علائم خرابی برد پکیج دیواری گاهی به صورت بروز کدهای خطا نشان داده می شوند.

 

پکیج های دیواری بر اساس یک سیستم برنامه نویسی کار می کنند و مشکلات رخ داده در آنها به صورت کدهای خطا بروز می کنند و به همین دلیل می توان با آگاهی از این کدها و مفاهیم آنها، کار تعمیر و نگهداری این پکیج ها را انجام داد.

 

از مهمترین و رایج ترین کدهای خطای مربوط به خرابی برد نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

 

. کد خطای E01: این کد به عدم تشکیل شعله پکیج بستگی دارد و یکی از دلایل این ارور خرابی برد است.

. کد خطای :E13 این خطا به آن معناست که برد شما دچار مشکلات نرم افزاری شده است.

. کد خطای:A05 این کد خطا اعلام می کند که برد پکیج شما دچار خرابی شده است.

. کد خطای AL22: این کد خطا نیز بدین معناست که ارتباط بین سیم های رابط و برد الکتریکی قطع شده است.

. کد خطای J0: این کد خطا اعلام می کند که برد کنترل و برد نمایشگر دچار عیب و اختلال شده اند.

 

2.خاموش شدن پکیج یکی از علائم خرابی برد پکیج دیواری

خاموش شدن پکیج دیواری یکی از دیگر نشانه های خراب شدن برد پکیج دیواری می باشد. البته گاهی خاموشی ناگهانی پکیج می تواند عوامل دیگری داشته باشد اما اگر این اتفاق رخ داد و چراغ قرمز روشن و ثابت ماند، احتمالا سوختگی در برد رخ داده است.

 

3.جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج شایع ترین دلیل خراب شدن برد

گاهی روشن نشدن و جرقه نزدن پکیج نشان از خراب شدن برد در پکیج می دهد. در حالت کلی بهتر است قسمت های مربوط به شمعک و لوله های انتقال گاز چک شوند و اگر مشکلی در آنها مشاهده نشد، احتمالا برد پکیج دیواری شما آسیب دیده است.

 

یکی دیگر از علائم خرابی بردهای پکیج دیواری نیز، روشنایی ناپایدار است، در این حالت جرقه زدن انجام می گیرد و روشنایی صورت می گیرد اما پس از مدت کوتاهی دوباره پکیج خاموش می شود.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

4.عدم تولید گرمای کافی

گاهی پکیج گرمای مناسبی تولید نمی کند که این مورد به عواملی مثل خرابی کلید تنظیم درجه حرارت، لوله‌کشی نادرست، پتانسیومتر آب و همچنین خرابی برد پکیج دیواری بستگی دارد و توصیه می شود قبل از بررسی برد موارد دیگر را بررسی کنید، و یا از یک فرد متخصص برای تعمیر بردهای پکیج دیواری کمک بگیرید.

 

5. کار نکردن پمپ

پمپ یکی از مهم ترین اجزای پکیج های دیواری به شمار می رود که کارکرد آن به عملکرد برد بستگی دارد، و تا حدود زیادی عملکرد این قسمت توسط برنامه ریزی های برد صورت می گیرد.

 

البته عوامل دیگری هم وجود دارند که به خرابی و عملکرد نادرست پمپ بستگی دارند و بهتر است قبل از بررسی برد، به آنها نیز توجه شود که از جمله آنها می توان به اتصالات برقی پمپ و یا خرابی در خود پمپ اشاره کرد.

 

6. یکسره کارکردن پکیج یکی از علائم خرابی برد پکیج دیواری

پکیج های دیواری بر اساس سنسورهای تعبیه شده در درون آنها کار می کنند و پس از رسیدن به دامنه دمایی معین پکیج خاموش شده و پس از خنک شدن محیط و یا میزان حرارت آب دوباره روشن می شوند.

 

با این تفاسیر مشخص می شود که روشن بودن یکسره پکیج های دیواری می تواند باعث استهلاک در آنها و خرابی شود. به همین دلیل توصیه می شود در زمان بروز این مشکل حتما سلامت برد و دستورهای صادره از آن توسط یک کارشناس و متخصص تعمیر بردهای پکیج دیواری چک شود.

 

تعمیر برد پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند کسب مهارت های لازم می باشد. چرا که برد یکی از قطعات بسیار حساس در پکیج می باشد که در صورت تعمیر آن بدون داشتن مهارت های لازم امکان آسیب دیدن به دیگر قطعات وجود دارد.

 

در صورتی که علاقه مند به یادگیری تعمیرات برد پکیج را دارید و می خواهید به صورت تخصصی و حرفه ای با این رشته آشنا شوید توصیه می کنیم بر روی آموزش تعمیرات پکیج دیواری کلیک کنید.

 

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش پکیج دیواری را برگزار می نمایند. آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین مراکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج در کشور است که به صورت حرفه ای و کاملا عملی دوره های پکیج را برگزار می نماید.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

آموزش نصب و تعمیرات پکیج در آموزشگاه فنی پارس

دوره پکیج دیواری در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج می باشد. در دوره آموزش نصب پکیج فنی حرفه ای به صورت تخصصی،کاملا عملی و مرحله به مرحله طریقه نصب انواع پکیج های دیواری آموزش داده می شود.

 

در دوره تعمیرات نیز کلیه مشکلات مربوط به پکیج های دیواری بررسی شده و طریقه عیب یابی و تعمیر آنها آموزش داده می شود. در این دوره این فرصت برای کارآموزان فراهم شده است تا به صورت عملی بر روی پکیج های دیواری کار کنند و به رفع اشکال بپردازند.

 

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره پکیج دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد، آموزش برق ساختمان از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

 

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در فنی پارس

دوره کولر گازی در این آموزشگاه همانند دوره پکیج شامل دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی می باشد.

 

در دوره آموزش نصب کولر گازی فنی حرفه ای به صورت تخصصی و مرحله به مرحله طریقه نصب پنل داخلی و خارجی کولر گازی آموزش داده می شود.

 

در این دوره کارآموزان علاوه بر نصب با نحوه شارژ گاز کولر، کار با لوله مسی از جمله جوشکاری، بریدن و غیره آشنا شده و در پایان دوره می توانید انواع کولر گازی را نصب نمایید.

 

در دوره تعمیرات کولر گازی نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات کولر گازی آموزش داده می شود.

 

آموزش نصب پنل کولر گازی، عیب یابی و تعمیر بخش مکانیکی و الکتریکی برد، تعویض لوله مسی، شناسایی کدهای خطا، آشنایی با انواع موتورهای به کار گرفته شده در کولر و نحوه تعمیر آن و غیره از جمله سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

 

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس

تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس از دیگر دوره های بسیار پرطرفدار بوده و شامل دو دوره آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار می باشد.

 

در دوره آموزش نرم افزار به صورت تخصصی با طریقه عیب یابی و رفع مشکلات نرم افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آشنا خواهید شد، آموزش فلش کردن، روت، بوت، کار با باکس های تعمیرات موبایل، رفع ارورها، باز کردن قفل گوشی برخی از سرفصل های این دوره در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پارس است.

 

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل دیگر دوره موبایل بوده که به صورت عملی و کارگاهی به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در موبایل های آیفون و اندروید می پردازد.

 

آموزش نحوه تعویض گلس و ال سی دی، باتری، اسپیکر، دوربین، رفع مشکلات صدا، آنتن، شابلون زدن، کار با دستگاه های عیب یابی و . . . برخی از سرفصل های این دوره است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های این مرکز آموزشی به سایت آموزشگاه به آدرس https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن 02166420303 بگیرید.