وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاقات تلخی که در سال 2040 رخ می دهد!!

اتفاقات  تلخی که در سال 2040 رخ می دهد!!

جیمز لاولاك، از مشهورترین اقلیم شناسان جهان با اشاره به اینكه گرم شدن زمین پدیده ای اجتناب ناپذیر است سال 2040 را فلاكت بارترین سال دنیا اعلام كرد. به گزارش ایران ناز، لاولاك ضمن تأكید بر اینكه از این به بعد پیشگیری ها هیچ فایده‌ای نخواهد داشت مهمترین اثرات گرمایش جهانی برای 32 سال بعد را اینچنین عنوان كرد:

6 میلیارد نفر در دنیا اسیر سیل، خشكسالی و بی‌غذایی خواهند شد.

ساكنین جنوب اروپا و خاورمیانه به كانادا، استرالیا و انگلستان كوچ خواهند كرد. برای این افراد كمپ‌های مهاجرین درست خواهد شد.

بخاطر تأثیرات شرایط آب و هوایی جنگ‌های نژادی رخ خواهد داد.

اگر حتی از همین امروز هم انسان‌ها از تكنولوژی‌های سازگار با محیط زیست استفاده كنند. یا برعكس از ذغال و ماشین‌های چهار دیفرانسیل استفاده كنند باز هم هیچ تأثیری روی گرمایش جهان نخواهد داشت چرا كه دیگر بسیار دیر شده است!

دمای هوای تابستان در اروپا به طور متوسط بین 43 تا 49 درجه در تغییر خواهد بود. بخاطر افزایش دما در اروپا صنعت كشاورزی به پایان خود خواهد رسید.

بیابان تا نقاطی از اروپای مركزی پیشروی خواهد كرد و به پاریس و حتی برلین خواهد رسید.

لندن به دلیل بالا آمدن رود كمبریج به طور مداوم با سیل و زیر آب رفتن دست و پنجه نرم خواهد نمود.

چین به كشوری غیرقابل سكونت تبدیل خواهد شد. به همین خاطر چینی‌ها به آفریقا نقل مكان خواهند نمود. به همین منظور؛ چین از هم اكنون مشغول فعالیت‌هایی در آفریقاست. روسیه هم به سیبری كلونیزه خواهد شد.

بنگلادش از نقشه جهان حذف خواهد شد!

روی زمین 80 درصد انسانها امكانات زیستی ندارند. یعنی ظرفیت زیست زمین 20 درصد جمعیت جهان است. در سال 2040 این هشتاد درصد خواهند مرد!