وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی به سبک امین حیایی و همسرش !!

زندگی به سبک امین حیایی و همسرش !!
به سراغ امین حیایی بازیگر محبوب سینمای کشور ایران و همسرش نیلوفر خوش خلق یکی از بازیگران خوب سینما می رویم تا از زندگی این دو زوج هنرمند بیشتر بدانیم.
بهترین دوست صمیمی ات در سینما چه کسی است؟
امین حیایی:محمدرضا شریفی نیا دوست خوبی است,هر چقدر درباره او بگویم کم گفتم.او خیلی ها را به دنیای بازیگری معرفی کرد و گردن خیلی ها حق دارد.من همیشه از راهنمایی ها و مشاوره هایش استفاده کرده ام.در این چند سال اخیر ما همدیگر را زیاد دیدیم چرا که پروژه کلاه پهلوی را با هم کار کردیم و من از بودن در کنار او خاطرات خوبی دارم.
 
زندگی به سبک امین حیایی و همسرش !!
نظر شما در مورد اینکه با یک هنرمند ازدواج کرده ام توجه نمی کنم و فقط به این فکر می کنم من و امین زندگی آرامی داریم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
آیا این دو زوج هنرمند به ورزش هم علاقه دارند؟
امین حیایی:من به ورزش کردن خیلی علاقه دارم برخی مواقع به خاطر مسائل کاری نمی توانم به صورت روزانه ورزش کنم و لی خوب ورزش را در برنامه های خودم قرار می دهم و از بین ورزش ها سوار کاری و اسکی را خیلی دوست دارم.
نیلوفر خوش خلق:من و امین کم و بیش به باشگاه های سوارکاری می رویم,امین خیلی به سوارکاری علاقه داره و حتی زمانی که فهمید من هم به سوارکاری علاقه مند شدم خیلی خوشحال شد و سعی می کنه که در اوقات فراغت من را به سوارکاری ببرد.
آیا به ورزش فوتبال علاقه دارید؟
امین حیایی:کم و بیش فوتبال را از تلویزیون نگاه می کنم.
طرفدار چه تیمی هستید؟
امین حیایی:طرفدار تیم خاصی نیستم اما زمانی که وقت داشته باشم حتما بازی های ملی را دنبال می کنم.
 
اهل سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت داشته باشیم.در ایران اگر فرصتی پیش بیاید به شمال کشور می رویم و یک منطقه خوش آب و هوا به نام مازی چال هستش که بیشتر به آنجا می رویم.به بیشتر کشورهای اروپایی هم سفر کرده ایم و بیشتر فرانسه را می پسندیم.
چطور شد که وارد عرصه بازیگری شدید؟
امین حیایی:من از دوران نوجوانی عاشق تئاتر بودم و در دوران تحصیل در تئاترهای مدرسه ایی حضور پررنگی داشتم.تا اینکه به خدمت سربازی رفتم و سرباز نیروی هوایی شدم  و آن روزها لباس آبی سرمه ای نیروی هوایی را می پوشیدم.در آنجا بود که یک تیم تئاتر تشکیل دادیم و در همین دوران بود که خانم ثریا قاسمی بازی من را دیدند و من را به اصغر هاشمی معرفی کردند.