وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

«ساحل لختی‌ها» در مسیر زائران خانه خدا !!

«ساحل لختی‌ها» در مسیر زائران خانه خدا !!
اخبار رسیده از مصر حاکی از آن است که وزارت گردشگری این کشور در نظر دارد طی طرحی بزرگ بخشی از سواحل منطقه صحرای سینا در شمال شرقی مصر که منطقه ای توریستی به شمار می‌رود را به «ساحل لختی‌ها» تبدیل کند.
تعدادی از مخالفان این طرح ضد اخلاقی طی نامه ای خطاب به نخست وزیر و وزیر گردشگری مصر خواستند فورا این طرح را متوقف کرده و از ادامه اجرای آن خودداری کنند.
در همین حال گفته می‌شود  مقامات مصری می‌گویند که طرح «ساحل لختی ها» قرار است در منطقه ای که میان دو کوه قرار دارد و رسیدن به آن راحت نیست، اجرا و ساخته شود. امّا گذشته از وجود چنین ننگی در یک کشور اسلامی، این منطقه در نزدیکی مسیری است که حجاج مصری که از طریق زمینی به حج می‌روند، از آن عبور می‌کنند، از همین رو دیدن «ساحل لختی ها» برای این حجاج آسان خواهد بود.
شایان ذکر است وزارت گردشگری در نظر دارد با قرار دادن موانع و نیروهای امنیتی، این ساحل را از دسترسی آسان همگان دور نگهدارد و با این کار کل منطقه را زیر نظر خود قرار دهد!
 منطقه سینا یکی از مراکز اصلی گردشگری مصر به شمار می‌رود که هر ساله میلیون ها دلار درآمد برای این کشور را بدست می‌آورد.
ناگفته نماند وزارت گردشگری مصر در نظر دارد امنیت این منطقه را به یک شرکت اروپایی که احتمالا شرکتی هلندی است، بسپارد. منطقه سینا به دلیل نزدیکی بودن و داشتن تعداد زیادی کاباره، یکی از بیشترین مناطقی است که شهرک نشینان صهیونیستی را در ایام تعطیلات به خود جذب می‌کند.

گفتنی است در جنگ های مختلفی که میان ارتش مصر و ارتش صهیونیستی رخ داد، تعداد زیادی از مبارزان ضد اسرائیلی در منطقه صحرای سینا به شهادت رسیدند. این منطقه به دلیل هم مرز بودن با نوار غزه و سرزمین های اشغالی، در جنگ های مختلف یکی از مناطق مهم و حساس در نبرد به شمار می‌رفت.

در پایان قابل ذکر است قانون اساسی مصر در ماده دوم خود، مصر را کشور اسلامی‌معرفی کرده اما با اجرای طرح ساخت این ساحل بدون شک دیگر نمی‌توان آن را یک کشور اسلامی‌دانست.