وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وادار كردن اشخاص به جاسوسی به کمک ویروس

وادار كردن اشخاص به جاسوسی به کمک ویروس
رژیم صهیونیستی بتازگی بوسیله یک ویروس خاص و از طریق تلفن‌های همراه، اقدام به جاسوسی برای خود می‌کند.
به گزارش مشرق به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو، شرکت‌های صهیونیستی متخصص در امور جاسوسی بتازگی ویروسی را ابداع کرده‌اند که در گوشی‌های تلفن همراه نصب شده و باعث می‌شود که تمام اطلاعات و مکالمات این تلفن ضبط شده و به افرادی که ویروس را برای آن فرستاده‌اند، منتقل شود.
بر اساس این گزارش ویروس به صورت پبامک به گوشی انتقال می‌یابد که در صورت باز کردن آن بدون اطلاع فرد به سرعت در تلفن همراه متشر شده و باعث ضبط تمام مکالمات فرد و پیامک‌های آن و همچنین ارسال تمام این اطلاعات به شخص فرستنده ویروس می‌شود.
بر اساس این گزارش ویروس مذکور به تازگی وارد بازارهای اسرائیل شده و نیازی نیست که تلفن همراه استفاده شده تنها در کشوری باشد که ویروس از آن فرستاده شده است، به این ترتیب اگر این ویروس برای شخصی خارج از سرزمین‌های اشغالی نیز فرستاده شود، میتواند اقدامات جاسوسی و ارسال اطلاعات خود را انجام دهد.
این ویروس همچنین این امکان را برای فرستنده آن فراهم می‌کند که محل دقیق تلفن همراه هدف را نیز شناسایی کند.
این در حالی است که در دوره اخیر تعداد افرادی که متقاضی پاک کردن این ویروس از تلفن همراه خود شده‌اند، به شدت بالا رفته است.
پیش از این جاسوسی رژیم صهیونیستی از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فاش شده بود، سازمان‌های جاسوسی و اطلاعات رژیم صهیونیستی با تمرکز بر پایگاه‌های اینترنتی نظیر فیس‌بوک می‌کوشند تا با شناسایی اتباع کشورهای مختلف و سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی آن‌ها، این افراد را وادار به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی کند.