وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصویب توزیع بنزین به صورت 3 نرخی

تصویب توزیع بنزین به صورت 3 نرخی
به گزارش سیماب به نقل از آتی نیوز پس از بحث ها و نظرات كارشناسی مختلفی كه توسط مسئولان مختلف اقتصادی و سیاسی كشور پیرامون قیمت بنزین پس از هدفمند شدن یارانه ها انجام شد،‌ منابع آگاه از قطعیت نحوه نرخبندی بنزین خبر می دهند. بر این اساس قرار است بنزین با 3 وضعیت یارانه ای، نیمه یارانه ای و آزاد ارائه شده و قیمت هر كدام از این نوع نیز آماده شده است.
 
بنزین یارانه ای همان سوختی است كه در كارت‌های مردم موجود بوده و به احتمال زیاد، آذرماه آخرین زمانی است كه این سهمیه اعلام می شود. قیمت این بنزین همان 100 تومان خواهد بود اما بنزین نیمه یارانه ای،‌ بنزینی خواهد بود كه قیمت آن حدودا 400 تومان در نظر گرفته شده و هر خودرو به میزان مشخصی در ماه می تواند از این سوخت استفاده كند. در عین حال بنزین آزاد نیز قیمت گذاری شده است و میزان استفاده از آن برای خودروها احصا نمی شود.
 
هم اكنون نرم افزار مربوط به این 3 نوع نرخ گذاری بنزین تحویل مناطق مختلف شركت ملی پخش و پالایش نفت شده و از كارشناسان آنها خواسته شده ضمن لغو مرخصی ها منتظر اعلام زمان نصب این نرم افزار در جایگاه های عرضه بنزین باشند. شبکه خبری آتی نیوز منتظر دریافت توضیحات مسئولان مربوطه خواهد ماند تا مستندات و بخشنامه‌های مربوط به تهیه و جزئیات این نرم افزار را منتشر كند.