وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین خبر از قصاص قاتل مرحوم روح الله داداشی

آخرین خبر از قصاص قاتل مرحوم روح الله داداشی
با پایان تحقیقات در مورد پرونده قتل قوی‌ترین مرد ایران، متهمان به زودی صحنه حادثه را بازسازی می‌کنند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود.
متهمان این پرونده 3 پسر به نام‌های علیرضا، ناصر و علیرضا 17 و 18 ساله هستند. آنها شنبه‌شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در 45 متری گلشهر کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به‌صورت سطحی تصادف کردند که میان آنها مشاجره درگرفت.
در این حادثه 3 پسر جوان با قوی‌ترین مرد ایران درگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا با 3 ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد. داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت اما با تلاش ماموران، متهمان در کمتر از 30 ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف کردند.

اما بر خلاف اخبار منتشر شده به نقل از علی داداشی که ادعا کرده قاتل برادرش تا قبل از مراسم چهلم به دار آویخته می شود اما این اتفاق تا اتمام 18 سالگی قاتلش نخواهد افتاد.

به گزارش الف، علیرضا ملا سلطانی قاتل مرحوم روح الله داداشی متولد 72/10/04 است و هنوز به سن قانونی 18 سال کامل نرسیده است.
 
با توجه به این موضوع و اینکه در قوانین جمهوری اسلامی اعدام افرادی که 18 سال آن کامل نشده باشد ممنوع است او فعلا در زندان خواهد ماند و رای نهایی پس از کامل شدن 18 سالگی او صادر خواهد شد.