وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داور دربی استقلال و پرسپولیس ایرانی است

داور دربی استقلال و پرسپولیس ایرانی است
عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فصل گذشته با استفاده از داور ایرانی برای قضاوت دربی سنت شکنی کردیم تا از این پس داور این مسابقه ایرانی باشد.

 

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: داوران ایرانی از هر نظر شایستگی خود را برای قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس ثابت کرده‌اند و دلیلی ندارد تا برای انتخاب داور دربی برگشت به عقب داشته باشیم و بازهم از داوران خارجی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: محسن ترکی در دربی سال گذشته با تسلط و اعتماد بنفس بالا قضاوت کرد و این اعتماد بنفس را به تمام داوران لیگ منتقل کرد، بطوری که امروز تمام 23 داور لیگ برتر شایستگی و توان قضاوت این مسابقه بزرگ را دارند.

رئیس سازمان لیگ برتر یادآور شد: اعتقاد دارم تیم‌ها، بازیکنان و تماشاگران لیگ پس از گذشت 8 دوره از برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای در کشور به درجه‌ای از بلوغ و رفتار حرفه‌ای دست یافته‌اند که به تصمیمات داور احترام بگذارند و برای‌شان ایرانی و خارجی بودن آن تفاوتی نکند.

محمدی با اشاره به اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال مسابقات لیگ با نظم و ترتیب خوبی پیش می رود و هماهنگی کاملی بین مسابقات لیگ و بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی وجود دارد. اینگونه نظم و برنامه ریزی در برگزاری مسابقات لیگ برتر تاکنون کمتر سابقه داشته است.