وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فایروال‌ها پاسخگوی تهدیدهای كنونی نیستند

 اساس یك بررسی جدید، در حالی كه برنامه‌ها و دورنمای تهدیدهای امنیتی تحول یافته‌اند، فایروال‌ها طی 15 سال گذشته چندان تغییری نكرده‌اند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس یافته‌های بررسی Palo Alto Networks، صد در صد سازمان‌های مورد بررسی این شركت فایروال داشته و 87 درصد آن‌ها یك یا دو كمك كننده فایروال مانند پراكسی یا فیلترینگ URL داشتند اما این سازمان‌ها هنوز قادر نیستند كنترل كاملی برروی جریان اطلاعاتی كه از شبكه آن‌ها عبور می‌كنند، داشته باشند.

بر اساس دیگر یافته‌های نگران كننده این بررسی، 57 درصد از برنامه‌هایی كه برای دسترس‌پذیری ساخته شده‌اند، مانند شرپوینت مایكروسافت می‌توانند از ساختار امنیتی عبور كنند؛ پراكسی‌ها و برنامه‌های ریموت دسكتاپ كه كنترل‌های امنیتی را دور زده‌اند نیز به ترتیب در 81 درصد و 95 درصد از سیستم‌های مورد بررسی یافت شده‌اند.

همچنین 92 درصد از كاربران اشتراك‌گذاری فایل نقطه به نقطه و 76 درصد برنامه‌های اشتراك‌گذاری فایل مبتنی بر مرورگر دارند. این شركت كه محصولاتش را به شركت‌های كوچك و متوسط فراهم می‌كند معتقد است تكمیل فایروال‌ها با پراكسی‌ها، سیستم‌های جلوگیری از نفوذ، فیلترینگ URL و سایر دستگاه‌های پیچیده و پرهزینه در برابر تهدیدات كنونی موثر نیست و تصمیم دارد با عرضه نسل جدید فایروال در سنگاپور بازار امنیتی را متحول كند.


پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز