وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدیرعامل یاهو: برای پیشرفت نیازی به مایکروسافت نداریم

کارول بارتز مدیرعامل شرکت یاهو با ارسال پیامی ویژه برای سرمایه‌گذاران این شرکت اینترنتی، به آنها امید داد که مشکلات کنونی سایت یاهو به سرعت برطرف می‌شود و برای حل این مشکلات، همکاری با مایکروسافت در آینده نزدیک تحقق نمی‌یابد.

SG – کارول بارتز(Carol Bartz) مدیرعامل شرکت یاهو با ارسال پیامی ویژه برای سرمایه‌گذاران این شرکت اینترنتی، به آنها امید داد که مشکلات کنونی سایت یاهو به سرعت برطرف می‌شود و برای حل این مشکلات، همکاری با مایکروسافت در آینده نزدیک تحقق نمی‌یابد.

کارول بارتز که پنج ماه قبل به عنوان مدیرعامل یاهو برگزیده شد، در کنفرانسی که سرمایه‌گذاران در آن حضور داشتند و به میزبانی مریل لینچ(Merrill Lynch) از مرکز Bank of America در نیویورک برگزار شده بود، این سخنان را اظهار کرد.

بارتز از زمان جایگزینی با جری یانگ(Jerry Yang) در ژانویه 2009 تلاش کرده است تا علاوه بر ساده‌سازی و افزایش اثرگذاری طرح‌ها و عملیات‌های یاهو، سیستم تبلیغات آنلاین این سایت را ارتقا دهد.
او ضمن اشاره به برخی اقدامات و فرآیندهای این شرکت، اعلام کرد که از زمان ایجاد تغییرات توسط وی تا زمان نتیجه‌گیری اصلی ممکن است یک یا دو سال طول بکشد.

او در این خصوص گفت: «هر فرآیندی که شما آن را در سه مرحله به اجرا می‌رسانید، ما آن را در شرکت یاهو طی 22 مرحله به اجرا خواهیم رساند».

یاهو در جریان بازسازی و سازماندهی جدید سیستم مدیریتی خود، ‌700 نفر از کارمندانش که حدود 5 درصد نیروی کاری این شرکت را شامل می‌شدند، اخراج کرد.
این اقدام بخشی از سیاست‌های بارتز برای کاهش بروکراسی و ارتقاء سطح فناوری این شرکت محسوب می‌شود.


پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز