وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس دو فوتبالیست ایرانی با دختران خارجی!

عکس دو فوتبالیست ایرانی با دختران خارجی!
در حالیکه پیشتر اخباری درباره حضور برخی بازیکنان ایرانی خارج کشور در برخی محافل منتشر می‌شد . این بار عکس هایی از دو بازیکن لوژیونر ایرانی با دختران خارجی منتشر شده است که معلوم نیست این بازیکنان ملی پوش چرا باید تن به چنین عکس های یادگاری بدهند؟
یک کارشناس فوتبال در این زمینه گفت : اگر عکس یادگاری با هواداران باشگاه باشد یک بحث است. اما عکس یادگاری انداختن با گروه دختران از سوی ملی پوشان منسوب به ایران کار درستی نیست.
وی با اشاره به منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: اگر همین عکس از یک بازیکن لیگ برتری در خارج کشور منتشر شود اشکال دارد و کمیته انظباطی با او برخوردی می‌کند. اما اینگونه نیست اگر فوتبالیست های ایرانی به کشوری دیگر رفتند هر کاری خواستند بکنند و کسی با آنها کاری نداشته باشد.
 
عکس دو فوتبالیست ایرانی با دختران خارجی!
وی افزود: قانون برای همه فوتبالیست‌های ایرانی یکسان است. بویژه که این افراد از اعضای تیم ملی فوتبال ایران هستند و لذا باید در چارچوب قوانین و مقرارات اخلاقی فدراسیون فوتبال ایران اقدام کنند و هر رفتاری خارج از این مقررات و منشور اخلاقی حتی اگر خارج از کشور باشد تخطی است.
این در حالی است که انتظار می‌رود فوتبالیست های ایرانی خارج از کشور بیشتر از دیگران مراقب اعمال و رفتار خود باشند تا مبادا درباره آنان حرف و حدیثی ایجاد شود که البته انتشار وسیع چنین عکس هایی در محیط اینترنت این افراد را در موضع اتهام قرار می‌دهد و سبب می‌شود برخی دیگر از شایعات نیز هر چند غیر واقعی باشند اما باورپذیر تلقی شوند.