وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیست فیلم برتر 2010 به انتخاب «تارانتینو»

بیست فیلم برتر 2010 به انتخاب «تارانتینو»
بیست فیلم برتر سال 2010 به انتخاب «كوئنتین تارانتینو» معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تارانتینو فیلمساز مطرح آمریكایی كه با فیلم‌های «داستان‌های عامه پسند» و «سگ‌های انباری» به پدیده‌ای چشمگیر درعالم سینمای جهان بدل شد، فیلم «داستان اسباب‌بازی 3» را به عنوان بهترین اثر سینمایی سال 2010 میلادی انتخاب كرده است.
«داستان اسباب بازی ‌3» محصول كمپانی دیسنی براساس فیلم‌نامه‌ای از «مایكل آرنت» ساخته شده و بازیگرانی چون «تام هنكس»، «تیم آلن»، «مایكل كیتون»‌، «جان كوزاك» و «جودی بنسون» به‌عنوان صداپیشه در آن ایفای نقش داشته‌اند.
به لطف فروش بالای این فیلم، دیسنی اولین كمپانی سینمایی نام گرفت كه دو محصول آن در طول یك سال فروش بیش از یك میلیارد دلار داشته‌اند.
سومین قسمت از فیلم سه‌بعدی «داستان اسباب‌بازی» در فصل تابستان امسال پرفروش‌ترین فیلم سینماهای جهان بود كه در افزایش فروش كمپانی دیسنی نقش بسزایی داشت. این فیلم با فروش بیش از ‌606 میلیون دلار در خارج از آمریكای شمالی، هم‌چنین پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای جهان نام گرفت.
برگزاركنندگان سی‌وهشتمین جایزه سالانه «آنی» نیز ماه گذشته این فیلم را یكی از نامزدهای جایزه بهترین انیمیشن سال معرفی كرد.
«داستان اسباب بازی ‌3» هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است كه مرز فروش یك میلیارد دلار را پشت سر گذاشته است.
بنابراعلام هالیوود ریپورتر، فیلم «شبكه اجتماعی» جدیدترین اثر سینمایی «دیوید فینچر» نیز كه در هفته‌های اخیر از طرف محافل فرهنگی هنری به عنوان بهترین فیلم سال 2010 میلادی معرفی شده است، رتبه دوم در انتخاب تارانتینو را به خود اختصاص داده و بالاترازانیمیشن،« قلمرو حیوانات» قرارگرفته است.
«شبكه اجتماعی» طی چند هفته گذشته جایزه بهترین فیلم سال را ازسوی انجمن‌های فیلم لس‌آنجلس، سانفرانسیسكو، فلوریدا، لندن، بوستون، تورنتو و نیویورك را كسب كرده است.
«شبكه اجتماعی» كه ماه گذشته نامزد جایزه بهترین فیلم و كارگردانی از جوایز گلدن گلوب شد، توسط كمپانی كلمبیا پیكچرز تهیه و تولید ‌شده و به راه‌اندازی و توسعه شبكه «فیس بوك» در سال ‌2004 توسط چند دانشجوی دانشگاه هاروارد می‌پردازد.
بنابراین گزارش، فیلم‌های «من عشق هستم»، «ژولیده»، «شهامت» و «شهر» نیز رتبه‌های چهارم تا هفتم را در انتخاب تارانتینو كسب كرده‌اند.
«قلمرو حیوانات » به كارگردانی «دیوید میچود » ساخته شده است،داستان این فیلم زندگی جاش (جیمز فراشویل) پسر17 ساله‌ای را به تصویر می‌كشد که به تازگی مادر خودش را از دست داده است و باید اکنون به همراه مادربزرگ مادری‌اش صورفی و سه تن ازپسرانش که هرسه آنها مانند عمویش خلافکاران با سابقه هستند زندگی کند.
امسال فیلم قلمرو حیوانات توانست یک عنوان معتبر و با ارزش را کسب کند و آن هم جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین فیلم دراماتیک جشنواره فیلم ساندنس بود.
فیلم «گرین برگ»، «كوروش»، «به خلاء وارد می شوید»، «كیك آس»، «شوالیه و روز»، «Get Him to The Greek »، «مشت زن»، «نطق پادشاه»، «حال بچه‌ها خوب است»، «چگونه اژدهای خود را تربیت كنید»، «رابین هود»، «آمر» و «كله شق‌ها»، فیلم هایی هستند كه رتبه‌های هشتم تا بیستم بهترین فیلم‌های سال 2010 به انتخاب كوئنتین تارانتینو را به خود اختصاص داده‌اند.