وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل پخش نشدن سریال شوق پرواز از تلویزیون

دلیل پخش نشدن سریال شوق پرواز از تلویزیون
همیشه پای پول در میان است !
سریال «شوق پرواز» جدیدترین اثر یدالله صمدی کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون است؛ که به زندگی شهید عباس بابایی می پردازد و این روزها آماده نمایش است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دی نا؛ این سریال که به زندگی شهید بابایی می پردازد با بازی شهاب حسینی در نقش شهید بابایی به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخته شده است. اما چرا این سریال که یکی از سریال های مهم و درجه یک تلویزیون به حساب می آید و روی چگونگی و نحوه ساخت آن مانورهای فراوانی داده شده است؛ از تلویزیون پخش نمی شود؟

واقعیت آن است که این سریال به سرنوشتی مانند آنچه برسر «قهوه تلخ» آمد و بین سازندگان و مدیران تلویزیون اختلاف به وجود آورد؛ دچار شده است. مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران که صاحب اثر تلقی می شوند این سریال را با مبلغی بیش از تصور مدیران صدا و سیما می خواهند به آنان بفروشند و صدا و سیما این موضوع را بر نمی تابد و کش مکش میان این دو نهاد همچنان ادامه دارد.
بنابر شنیده ها مجید مجیدی که یکی از مشاوران و دوستان تهیه کننده فیلم است بعد از دیدن چند قسمتی از کار آن را اثری بسیار خوب و قابل توجه ارزیابی کرده است که این اظهار نظر فنی موجب بالا رفتن توقعات صاحبان فیلم شده و اختلاف را با مدیران سازمان به اینجا کشانده است.
به هر حال آنچه که بدیهی است این سریال برای تلویزیون و با یک هدف مشخصی ساخته شده و پسندیده تر آن است که اختلافات در این سطح مالی موجب از دست رفتن سرمایه های هنری و فکری که خرج این سریال شده است؛ نشود. سریالی که قرار است زندگی یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس را هر چه بیشتر به مردم نشان دهد. چیزی که نباید مردم را از دیدن و درک آن محروم کرد.