وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل مادر به دست دختر 16 ساله اش در تهران

قتل مادر به دست دختر 16 ساله اش در تهران
دختر 16 ساله در جریان درگیری لفظی با مادرش این زن 65 ساله را به قتل رساند.

در ساعت 18:30 روز 26 دی مأموران كلانتری 106 نامجو از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 در جریان یك فقره فوت مشكوك در آدرس میدان امام حسین – خیابان سلمان فارسی قرار گرفتند.

با حضور مأموران كلانتری در محل و تأیید خبر مراتب به بازپرس كشیك قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، عوامل تشخیص هویت و تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

در بررسی های مقدماتی مشخص شد كه جسد متعلق به زن 65 ساله به هویت طاهره است كه یك رشته كمربند به دور گردن وی بسته شده است.

با آغاز تحقیقات در صحنه كشف جسد، دختر مقتوله در اظهارات اولیه خود به كارآگاهان گفت: من به پشت بام رفته بودم و زمانیكه برگشتم مادرم را در حالیكه خود را با كمربند خفه كرده بود مشاهده كردم كه بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادم.

با وجود اظهارات دختر مقتوله، بازرسی صحنه جرم توسط كارآگاهان اداره دهم و جمع آوری دلایل و مستندات نشان از آن داشت كه امكان هرگونه خودكشی از سوی مقتوله وجود نداشته است.

بار دیگر تحقیقات فنی از دختر مقتوله در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت و در نهایت دختر مقتوله به نام مونا 16 ساله چاره ای جز بیان حقیقت ندیده و لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف كرد.

مونا در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: بعداز ظهر به حمام رفته بودم و زمانیكه بیرون آمدم مشاهده كردم دوستم با تلفن همراه من تماس گرفته و مادرم به گوشی من جواب داده و از او خواسته تا دیگر با من ارتباط نداشته باشد؛ این موضوع مرا بسیار عصبانی كرده بود و با او شروع به جرو بحث كردم كه ادامه آن منجر به درگیری میان ما شد.

وی ادامه داد: زمانیكه از هم جدا شدیم و مادرم نشست، كمربند شلوار پدرم را برداشته و دور گردن مادرم انداختم و از 2 طرف كشیدم كه در نهایت منجر به مرگ او شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برابر تحقیقات انجام شده مشخص شده كه متهم این پرونده با تعدادی از افرادی ارتباط داشته كه این موضوع باعث اعتراض والدین وی شده و این اعتراضات زمینه درگیری طولانی مدت آنها با فرزندشان بوده است.

وی افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل مادرش، با قرار بازداشت از سوی مقام قضایی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.