وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال جدید مهران مدیری برای نوروز 1390

سریال جدید مهران مدیری برای نوروز 1390
مدیر شبکه سه همچنین درباره شایعاتی پیرامون ممنوع الفعالیت بودن برخی طنزسازان نظیر مهران مدیری و رضا عطاران در تلویزیون نیز تصریح کرد….

مهران مدیری طرح اولیه یک سریال را برای تولید به شبکه سه سیما ارائه کرد.
علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره برنامه‌ریزی شبکه سه سیما پیرامون برنامه‌های طنز این شبکه گفت: ساخت سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت به تازگی کلید خورده و بنا داریم پخش این سریال را بعد از محرم آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در این سریال بازیگران خوبی حضور دارند و با توجه به داستانی که دارد، پیش بینی می‌کنیم که بتواند مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
پورمحمدی همچنین در ادامه سخنان خود به سریال «خوش‌نشین‌‌ها» اشاره کرد و اظهار داشت: من در مجموع با توجه به تیم و گروه سازنده از این سریال راضی هستم. «خوش‌نشین‌‌ها» در زمان پخش خود توانست بیش از ۷۰ درصد مخاطب با ۹۰ درصد میزان علاقه‌مندی به خود جلب کند.
مدیر شبکه سه همچنین درباره شایعاتی پیرامون ممنوع الفعالیت بودن برخی طنزسازان نظیر مهران مدیری و رضا عطاران در تلویزیون نیز تصریح کرد: به هیچ وجه چنین چیزی نبوده و اگر این افراد طرح خوبی به تلویزیون ارائه کنند ما حتما استقبال می‌کنیم.
وی در پایان از ارائه طرح یک سریال طنز توسط مهران مدیری به شبکه سه خبر داد و گفت: مهران مدیری طرح یک سریال طنز را به شبکه سه ارائه کرده که اگر تصویب شود، این سریال را می‌سازیم.
به گزارش فارس، پیش بینی می‌شود شبکه سه سیما قصد دارد سریال نوروزی خود را مانند سال‌های پیش به «مهران مدیری» ‌بسپارد.