وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدیدی از پارسا پیروزفر، حامد کمیلی و الهام حمیدی

خبرهای جدیدی از پارسا پیروزفر، حامد کمیلی و الهام حمیدی
پارسا پیروزفر کارگردان تئاتر شد
پارسا پیروزفر اردیبهشت سال آینده، یک نمایش را به روی صحنه خواهد برد. گروه بازیگری این نمایش با عنوان «گلن گری گلن راس» به کارگردانی پارسا پیروزفر، اردیبهشت سال آینده در تماشاخانه ایرانشهر تهران، به روی صحنه خواهند رفت. این نمایش نوشته «دیوید ممت» است. «گلن گری گلن راس» روایت گر چند فروشنده املاک است که بر اثر فشار مادی، دست به کارهای عجیب و غریب می زنند.
 
اما هیچ گونه تغییری در وضعیت زندگی آن ها رخ نمی دهد. پارسا پیروزفر در این نمایش علاوه بر کارگردانی، ایفاگر یکی از نقش های اصلی خواهد بود. وی پیش از این در نمایش های «بینوایان» به کارگردانی بهروز غریب پور و «بانوآئویی» به کارگردانی بهرام بیضایی، ایفای نقش کرده است. در نمایش «گلن گری گلن راس» به جز پارسا پیروزفر بازیگران دیگری چون امیر جعفری، علی سرابی، رضا بهبودی، سیاوش چراغی پور و هدایت هاشمی، ایفای نقش خواهند داشت.
الهام حمیدی در حکایت موج و صخره
الهام حمیدی مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «موج و صخره» می باشد. این سریال که کارگردانی آن را «مجید صالحی» برعهده دارد، برای پخش در ایام نوروز از شبکه تهران تهیه و تولید می شود. تصویربرداری «موج و صخره»، هم اکنون در جزیره کیش انجام می شود. این سریال در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای و به تهیه کنندگی «سیدمحمود رضوی»، جلوی دوربین رفته است.
 
در «موج و صخره» که مضمونی اجتماعی و طنز دارد، به جز الهام حمیدی بازیگران دیگری چون علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، زیبا بروفه، رضا ناجی، محمدرضا داوودنژاد، مصطفی راد، امیر نوری، رضا بنفشه خواه، فرحناز منافی ظاهر، مهوش وقاری، بهزاد رحیم خانی، فاطمه شکری، عباس محبوب، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی و علی کاظمی حضور دارند. الهام حمیدی این روزها با سریال «تبریز در مه» محمدرضا ورزی میهمان قاب شیشه ای است.
حامد کمیلی و پرستوهای عاشق
حامد کمیلی اوایل سال آینده با فیلم سینمایی «پرستوهای عاشق»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «فریال بهزاد» برعهده داشته است، قرار بود امسال روانه سینماهای کشور شود. فیلم نامه این اثر را که مضمونی خانوادگی و اجتماعی دارد، «غلامرضا گمرکی» و «بابک کاظمی» نوشته اند و فریال بهزاد آن را بازنویسی کرده است.
 
در «پرستوهای عاشق» به جز حامد کمیلی بازیگران دیگری چون یوسف تیموری، علی صادقی، نیوشا ضیغمی و آناهیتا نعمتی، ایفای نقش کرده اند. حامد کمیلی امسال با فیلم پرحاشیه و جنجال آفرین «پایان نامه» به کارگردانی «حامد کلاهداری»، در جشنواره فجر حضور داشت. وی امسال هم چنین با فیلم «پسر آدم، دختر حوا» به کارگردانی رامبد جوان میهمان سینماهای کشور بود.