وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج بسیار خنده دار یک زن با برج ایفل (+عکس)

ازدواج بسیار خنده دار یک زن با برج ایفل (+عکس)
سندرم آسپرگر، به عنوان یکی از بیماری های نادر اختلال زیستی- عصبی است که اولین بار در سال ۱۹۴۴ دکتر آلمانی به نام هانس آسپرگر با انتشار مقاله ای آن را توصیف کرد.او الگوی رفتاری چند پسر جوان را که علیرغم بهره هوشی و رشد کلامی نرمال، دارای نارسایی بارزی در مهارت های اجتماعی و ارتباطی بودند و رفتارهایی شبیه اوتیستیک داشتند، را بیان کرد.

علیرغم انتشار این مقاله در دهه ،۱۹۴۰ تا سال ۱۹۹۴ این سندرم به DSMIV اضافه نشد و تنها در چند سال گذشته توسط متخصصین و خانواده ها شناخته شده است.

افراد مبتلا به این سندرم خصیصه های فردی بارزی دارند و دامنه اختلال این سندرم از خفیف تا شدیدتر متغیر می باشد. نمونه این خصیصه ها را می توان به مشکلاتی در زبان و تکلم، ادراک و رفتار عنوان کرد مانند

-انجام رفتارهای تکراری
-داشتن علائق و احساسات محدود و عجیب و غریب
-دشواری در دوست شدن و تداوم دوستی
-تمایل به فعالیتهایی که نیاز کمتری به تعاملات کلامی دارد

همچنین می توان به شی دوستی و ازدواج با اشیاء به عنوان یکی از اختلالات رفتاری افراد مبتلا به سندرم اسپرگر که شاخه ای از بیماری اتیسم است اشاره کرد.

بنابراین گزارش به تازگی زن ۳۷ ساله امریکایی ساکن سانفراسیسکو که به این بیماری مبتلا بوده است دوستان خود را دعوت کرد تا در مراسم ازدواج او در شهر پاریس حضور بهم رسانده شاهد پیوند زناشویی او با یک کوه آهنی باشند.

این زن که قهرمان تیر اندازی با کمان بوده است سابقاً شیفته تیر و کمان خود و حالا علاقمند به برج ایفل شده بعد از مراسم ازدواج نام خانوادگی خود را به “ایفل” تغییر داده است.

 
ازدواج بسیار خنده دار یک زن با برج ایفل (+عکس)

خانم ایفل یکی از معدود افراد ” شی دوست” در دنیا است که رابطه صمیمی را نه در انسانها که در اشیاء بی جان دنبال می کنند.

البته در دنیا تنها ۴۰ زن دیگر وجود دارند که مانند خانم ایفل عاشق اشیاء بیجان باشند و اولین فردی که اینکار را ابداع کرد خانم اجیتا ریتا بود که ۲۹ سال با دیوار برلین ازدواج کرده بود!