وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبر جعلی فوت هاشمی از كجا طراحی شده است؟

خبر جعلی فوت هاشمی از كجا طراحی شده است؟
جریان ضد انقلاب امروز با انجام یك شیطنت اینترنتی، موفق شد سایت‌های مجلس خبرگان و در ادامه سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام را هك كند و به این وسیله خبری جعلی و موهوم را با موضوع "فوت آقای هاشمی رفسنجانی " منتشر كرد.فضا سازی رسانه ای كه پس از این اقدام انجام شد نشان از طراحی این فتنه گری رسانه ای از سوی ضدانقلاب دارد.
 
البته این اقدام برای اوین بار نبود كه اتفاق می افتد.چندی پیش نیز در آستانه اغتشاش 25 بهمن، به سایت های داخلی حمله سایبری صورت گرفت وخبر نادرستی به نقل از یك مقام مسوول در این سایتها منتشر شد.اقدام روز گذشته در 2 سایت نزدیك به هاشمی نیز شباهت زیادی هم در نحوه كار و هم هدف گذاری با هك كردن روز 25 بهمن داشت.

نكته بارزی كه این اقدام ضد انقلاب با خود دارد این است كه آنها قصد داشتند با این اقدام جوّ عمومی به وجود آمده در جامعه پس از انتخابات ریاست مجلس خبرگان و واگذاری این سمت از سوی آقای هاشمی به آیت الله مهدوی كنی را مورد سوء استفاده قرار دهند، آنها با قرار دادن خبر كذب فوت بر روی سایت هك شده مجلس خبرگان، تلاش كردند تا اینطور القا كنند كه این اقدام توسط نیروهای ارزشی كشور و به طور كلی منتقدان آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است.

اما حقیقت چیز دیگریست.نیروهای ارزشی و قاطبه گروه های اصولگرایی كه عمدتا منتقد آقای هاشمی رفسنجانی هستند، همواره به ملاك صدق و راستی و از همه مهمتر منویات مقام عظمای ولایت معتقدند و این اصول، خط قرمز این جبهه محسوب می‌شود.

از تخریب آقای هاشمی هیچكس جز مخالفان نظام سود نمی‌برد.قطعا هیچ یك از جمعیت دوستداران نظام و انقلاب حاضر به طرد همیشگی آقای هاشمی و بدتر از آن منكوب شدن ارزش‌ها و باورهای خود نخواهد بود.باید دانست كه از انتشار اخبار شیطنت آمیز پیرامون شخصیت آقای هاشمی هیچكس غیر از ضد انقلاب سود نخواهد برد. آنان هستند كه با مانورهای خود پیرامون این قبیل خبرهای كذب، مقاصد شوم خود را از قبیل در تقابل نشان دادن هاشمی با نظام، ضدیت نیروهای طرفدار نظام با هاشمی و یا مخالفت هاشمی با مواضع رهبری به پیش می‌برند.