وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هشدار قذافی به سازمان ناتو

هشدار قذافی به سازمان ناتو
دولت لیبی به ناتو نسبت به آسیب رساندن به شبکه ی آبرسانی این کشور هشدار داد.

ایسنا:دولت لیبی اعلام کرد در صورتی که ناتو در حملات هوایی خود به لیبی به شبکه‌ی تامین آب آشامیدنی این کشور آسیب برساند در این صورت یک فاجعه‌ی انسانی دراین کشور روی خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری آلمان،از این رو دولت لیبی نسبت به آسیب رساندن به شبکه‌ی تامین آب دراین کشور هشدار داد.

درهمین حال وزیر امورخارجه ایتالیا نیز ضمن به رسمیت شناختن شورای ملی انتقالی لیبی گفت که قذافی و خاندانش باید از لیبی بیرون بروند.

این مقام ایتالیایی درهمین حال با هشدار نسبت به تقسیم شدن لیبی گفت که مخالف مسلح شدن انقلابیون لیبی است.

مصطفی عبدالجلیل، رئیس شورای ملی انتقالی لیبی نیز تصریح کرد:‌ ما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به مبارزه ادامه دهیم.

وی در گفت‌وگو با یک روزنامه‌ی ایتالیایی گفت: معمر قذافی در برابر قطعنامه‌ی 1973 سر خم نکرد لذا یا باید تبعید شود یا باید از طریق انتفاضه‌ی مسلحانه در طرابلس کنار برود اما باید بگویم که ما نیازمند سلاح هستیم.

رئیس شورای ملی انتقالی لیبی تاکید کرد:‌ معمر قذافی همچنین پیشنهاد نماینده‌ی سازمان ملل در زمینه‌ی آتش‌بس را رد کرد و همچنان به کشتار غیرنظامیان ادامه می‌دهد، با این اوصاف ما حق دفاع از خود را داریم و نمی‌توانیم کشتار را متوقف کنیم.

عبدالجلیل از ایتالیا به خاطر حمایت‌هایش تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد که از غیرنظامیان لیبی حمایت بیشتری شود.

وی بیان داشت: طرابلس پر‌ از شبه‌ نظامیان و مزدوران قذافی است.

عبدالجلیل تاکید کرد: ما اساسا با تفکر تبعید قذافی مخالف نیستیم. ما از همان اوایل درگیریها این مساله را مطرح کردیم اما به نظرمی‌رسد هیچ کشوری نمی‌خواهد وی را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه‌ی العربیه گزارش داد: به دنبال سفر هیاتی از سوی معمر قذافی به ترکیه جهت میانجیگیری این کشور در حل بحران لیبی، ترکیه پیشنهاد داده که قذافی از قدرت کناره‌گیری کند و آن را به یک شخص بی‌طرف واگذار نماید.